Itsrejk Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Småtten (snart 10 mnd) har vannkopper, arvet fra storebror som var syk for et par uker siden. Trasig med syk baby, men barnesykdommene skal de jo gjennom uansett, og egentlig er det jo praktisk at han gjør unna en av dem mens jeg er hjemme i perm. Andre babyer som har "gjort unna" noen barnesykdommer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Åjadda- her har vi gjort oss ferdig med 4.barnesykdom nå, men typisk nok fikk hun den uka etter at jeg hadde begynt på jobb igjen! Tre dager med høy feber og kroppsverk, som gjorde at hun skrek hvert kvarter gjennom hele natten stakkars- så det ble en tøff jobbstart på meg, med tilnærmet null søv =( Var jo sikker på at det var svineinfluensa, men den gang ei- på dag 4 kom utslettet så da skjønte vi tegninga.. nesten litt "skuffende" hehe, hadde jo vært greit å blitt ferdig med den skumle nøffesyken;)
Itsrejk Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Åh...jeg husker da eldstemann her hadde tredagersfeberen... Såå grinete, stakkar, lille solstrålen. Og jeg skjønner hva du mener ang. svineriet...hadde vært greit å bli ferdig, på et vis - selv om man helst ikke vil ha den i hus. Artig med en sånn jobbstart... Jeg begynner på jobb om et par uker, så jeg regner med vi får svineinfluensaen i tur og orden da, alle fire...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå