Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Har tatt vare på morgenurin,pleier å teste pos. tidlig,IKM er 11:) Veldig tidlig da,men så voldsomt ømme pupper,men ingen stikkninger i magen da,så kanskje det er "tanta" som gjør seg klar:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Oj - ja det var tidlig å teste... Du har IKM dagen før meg - jeg har den 12, dersom du har 28 dagers syklus vil egget ditt tidligst feste seg i dag (altså 6 dager etter EL), men fra i morgen er det faktisk mulig å teste positivt avhengig av implantasjonen av egget... Jeg har tidligst testet positivt på dag 24 jeg da når jeg har vært gravid tidligere... - hadde da festeblødning på dag 23 og testet positivt dagen etter =) Dette skjedde på bare 1 av de 5 gangene jeg har vært gravid... men har alltid testet tidlig i alle svangerskapene, oftest ca 5 dager før IKM, en gang 6 dager før IKM, så alt er jo mulig... Jeg har også veldig ømme bryster, begynte i går og i dag er de "ille" såre - men dersom det blir en positiv test ut av det - så gleder jeg meg over å ha det litt "vondt" og "ubehagelig" - det hører jo liksom med det da, hehe =) Jeg hadde EL på dag 15 denne syklusen, dvs jeg har en syklus på 28 dager denne gangen - forrige gang hadde jeg syklus på bare 26 - så det varierer litt... men ut fra at jeg hadde EL på dag 15 (hadde positiv EL test på dag 13 og 14) håper jeg på en festedipp fra i morgen. Er normalt at egget fester seg mellom 6-12 dager etter EL dersom egget er befruktet da =) Lykke, lykke til da - du får holde meg oppdatert, blir spennende å følge med deg =) Klem fra
-68mamma Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde IKM igår. Negativ test og ingen mens i sikte enda... EL-testene slo ut dag 14 og 15 - så da burde jeg jo få mens dag 30, ikke sant ? (fikk det forrige pp på dobbel pergo også) Har ingen mensmurring i det hele tatt, og ømheten i puppene avtok for noen dager siden..merkelig... Får vel teste pånytt imorgen om ikke mensen kommer.
venter på den lille :) Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 det kommer litt an på hvor lang syklus du bruker å ha dersom du har en 30 dagers syklus skulle du vell ha hatt mens nå.. hmm, så rart at du heller ikke har noen mensmurringer. da spørs det er dette din 1 pp?
Madelen_08 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg har ikm 13 nov. Har ingen tegn på graviditet ennå, ihvertfall ikke som jeg merker. jeg tenkte å begynne å teste 10 nov. Noen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå