*babydrøm87* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 jeg hadde sist mensen 1 okt, varte bare i kort tid 1 1/2 dag bare, testet etter eggløsning hver dag, en gang om dagen fra 12- 18 okt, uten positivt resultat,har hatt eggløsning hver måned men hadde ikke flere tester igjen etter den 18, noen dager senere,(husker ikke helt nøyaktig dag)hadde jeg sånn jeg vil kalle eggløsnings slim, som blanding av gult og blankt som ikke trakk seg ned i papiret.. fredag 30 okt. fikk jeg noen kraftige smerter i magen,livmora og ned mot underlivet, de varte i 10min ca. har ikke ømme bryster eller noe annet ubehag,men har kjent litt stikkinger etter den 18 og i de siste dagene, kan kanskje føle litt sviing i brystene idag,men veldig lite.. testet meg med graviditets test sist 18 okt, for å være sikker at jeg ikke var gravid fra før av men den var hvit, så nå lurer jeg veldig om hva som har skjedd denne syklusen å og jeg har hatt litt sen eggløsning.. når burde jeg teste meg med graviditets test? på forhånd takk;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå