CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 eller holder det å vaske i oppvaskamaskin? han er 6 uker gammel...
Cruella De Vil Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hei, jeg slenger disse i sterilisatoren sammen med flasker mm, men vet ikke om det egentlig er nødvendig? Hvis han bare er 6 uker ville jeg gjort det for sikkerhetsskyld, jeg - er jo ikke så mye ekstra arbeid hvis du tar det sammen med andre ting du steriliserer?
Rampongi Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 i mine mme-pakker er det med ny skje hver gang. Koker dere skjeen før pakken er tom? blander dere med den eller?
vingle Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 koker ikke. Ny skei med hver pakke som jeg oppb. i posen. God håndhygiene før tillaging.
Mor Løvehjerte Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Nei, det gjorde jeg aldri. Men la heller ikke fra meg skjea noe sted. Holdt i den så lenge den ble brukt, og så rett i pakka som blelukket igjen med en klesklype. Vet ikke om skjeene er laget for å tåle så høy varme som det blir ved koking og sterilisering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå