cornelia:) Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hva er det nye fra clearblue? en gravid test som forteller hvor langt en har kommet, og hva i alle dager er den andre tingen?? måler den el? jeg får aldri tilbake mensen, skulle hatt den 5 okt, men har den ikke ennå. Tok test for ca 10 dager siden, var neg da..noen som kan hjelpe meg ? hvor skal jeg begynne...el test er jo for de som vet ca hvor i syklusen de er !! Og er det vanlig at kroppen er helt rar etter slutt med p-sprøyte?? Har hatt mensen bare 2 gang etter slutt på juni....
❤Lille håp❤ Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Den nye digitale gravidtesten fra CB er en som viser sånn ca for langt du er på vei ved å måle mengden hcg i urinen din,den andre tingen veit jeg ikke hva er,har ikke hørt om den.. Og syklusene dine kan være rare etter at du slutter på prevansjon,for min del tok det vel åtte mnd å bli gravid etter p-pille slutt pga surrete mens/syklus...
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Den andre tingen du mener er kanskje Clearblue ferilitetsmonitor? Den viser EL. Jeg vet egentlig ikke noe om den, for jeg bruker den ikke. Jeg bruker clearblue sine digitale EL-tester, nettopp fordi jeg ikke vet hvor i syklusen jeg er. Jeg synes det er en veldig grei måte å finne EL på. Men det kan jo bli dyrt i lengden da, hvis det går et par mnd mellom hver gang du har mensen...
cornelia:) Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 ja hvor my koster en el digital test ? finner man ut noen dager før el??..skulle ha funtes tester enn bare vasker, og kan finne frem igjen...hmmm..ja det blir veldig dyrt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå