Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 kan noen spå meg? når blir jeg gravid? hvordan blir økonomien fremover? hvordan ser min framtid ut? takk f. 070883 janne f 030382 ivar
Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hei Janne; Det første spørsmålet har jeg allerde gitt deg svar på før.. Men kan godt svare på de andre spørsmålea.. Økonomien din ser bra ut,den holder seg også stabil dette året...Kan se ut som du kjøper et hus,selger et hus,eller noe sånt,så nå er det stor grunn til å feire snart,,, det er noe med et hjem,et hus jeg får opp... Hvordan din framtid ser ut,så meget spennde ut ja... Jeg kan sende deg resten av ditt tarot legg på mail,hvis du vil....Her er det en del nytt,spennde ting som skjer framover..Starter noe nytt,en ny tanke blir født,og ser ut som du gjennom fører denne tanken,denne ideen.... Fire staver er i all hovedsak et positivt kort Det forteller om den sterke, berusende følelsen av tilfredshet og lykke man føler når man har nådd sine mål, og man kan slappe av og høste fruktene av sin suksess. Kanskje skal du endelig etablere ditt eget hjem, eller kanskje du nettopp har flyttet, uansett kan dette kortet vise til den stabiliteten og tryggheten som et hjem symboliserer Uansett hva det er, så har man fullført noe og feiringen kan begynne, men husk, at når noe er fullendt, så vil ofte noe nytt begynne Bildet på kortet åtte staver viser åtte staver som kommer susende gjennom luften. Dette er et positivt kort som er fullt av energi, og når det dukker opp i et legg varsler det overraskende hendelser. Kanskje får du et uventet besøk av noen du ikke har sett på lenge, eller kanskje en uventet telefonsamtale eller brev. Kortet kan også fortelle at nye hendelser vil åpenbare seg for deg, og du må følge med så du ikke går glipp av dem. Her gjelder det å handle raskt. Kanskje du skal ut på en flyreise, og stavene symboliserer flyet, med himmelen i bakgrunnen. Mulighetene er mange. . Noen kaller dette kortet for Amors piler, og sier stavene representerer forelskelse og Amors piler som treffer deg. Dette er et kreativt kort, og står for positive handlinger, bevisst forståelse, individualisme, viljestyrke, konsentrasjon og makt. Magikeren har kunnskaper og evnen til å få ting slik han vil ha det. Han utforsker og forandrer ting, og godtar ikke alt automatisk. Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold. Magikeren er allsidig, og hersker da også over de fire elementene: fornuften (sverdene), fantasien (stavene), hjertet (begrene) og kroppen (myntene). Du må selv velge hva som betyr mest - hvilken retning du skal ta. Kortet sier at du skal ta initiativ og handle nå! Du har lenge hatt lyst til å ta fatt på en spesiell oppgave. Nå er tiden inne til å sette planene ut i livet. Spesiell fremgang på det skapende området vil føre til gjennombrudd. Lykke til...
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 svarte deg på email jeg tussimor:) jeg må si oioioi:) vi har for bare noen få dager siden fått solgt huset vårt:) å det lettet utrolig mye, var veldig deilig:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 noen flere som vil prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå