Gå til innhold

litt sjalu...

Anbefalte innlegg

Skrevet

burde kanskje ikke si at jeg er sjalu da, for jeg er superstolt av mitt lille sjarmtroll uansett da. Men venninna mi sin jente som er like gammel (2 år) er så fremmelig og kan så mye. Hun snakker helt flytende og synger sanger, teller, kan fargene og alt mulig. Min jente er litt senere med det meste, hun sier bare noen få ord som mamma, pappa, nese, øye, vovov osv. Hun kan ingen sanger og sånt. Noen ganger syns jeg det er vanskelig å være sammen med dem fordi hennes jente er så flink og kan så mye. Man skal jo ikke sammenligne unger og venninna mi er helt ok om dette, hun skryter like mye av jenta mi og sier at hun er flink og alt. Men jeg blir liksom lei meg og noen ganger sier jeg at vi skal noe annet fordi jeg blir lei meg av å se at jenta mi er så langt etter henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du lei deg fordi du tror du har gjort noe galt siden din unge er senere ute enn den andre?

Eller tror du at din unge blir lei seg av å ikke være så utviklet til ting?

Skjønner du blir lei deg , men tenker at du er en kjempe flink mamma og at barnet ditt har det fint. Tar ting i sitt eget tempo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...