Gå til innhold

Er Jeg Gravid? ;s

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann .....jeg er ny her og trenger hjelp av dere jenter

jeg føler at jeg er gravid,

har ømme bryster,er kvalm når eg står opp og når eg legger meg, igår natt, kl 1:30 ble jeg plutselig kjempe kvalm, trodde jeg skulle kaste opp.

jeg er trøtt hele tiden,og har av og til vondt i hodet. må på do nesten hele tiden.

sliten er jeg og. mest slapp. spiser oftere enn jeg gjorde før, + spiser sånne ting jeg spiste ikke før...

har murringer i magen, og får av og til stikkinger neders i magen. har kjempe treg mage, + mykje luft i magen.....har det så varmt hele tiden men fryser på beinene mine.

skulle ha mensen no men det kommer bare hvit bløding ut, er det noe gale?

eg tok 2 tester for 2 uke siden og de var negativ, men klarte ikke å vente.

men føler jeg at det er på tide å ta an no. men er litt redd at an kommer te å vise negativ igjen

hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lov å spørre hvor gammel du er? Hvis jeg har forstått nicket ditt rett, så er du født i 93, riktig?

Skrevet

Du burde nok ta deg en test til nå, for psyken kan spille stor rolle. Du burde også prate med noen. Amathea vet en god del om dette med å være ung og gravid og kan rådføre deg. Lykke til:)

Skrevet

Hei. :)

Det du beskriver der er akkurat sånn jeg hadde det i starten av svangerskapene mine. Ta en test du, så tar du det derfra. Om du er gravid burde det slå ut på test nå. Lykke til. :) Fortell gjerne hvordan det går.

M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...