stratosen_er mamma_ Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Heisann.. Fikk så gode følelser på deg, så jeg vil gjerne spørre deg om du vil ta en titt på meg... Lurer bare på hva du får opp på meg, (bare si alt som kommer), og så lurer jeg på hva du ser ang jobben min, og når det blir flere barn på oss (kjønn og antall) Jeg er f.13.04.83 tusen tusen takk for at du tar deg tid;) klem til deg (p.s kan se på deg igjen om du ønsker det)
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2009 dytter denne her jeg;)
K@ri @nita Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Hei hei. Det er ikke lett og lese deg, kanskje fordi du kanaliserer deg litt ut mot andre, så det er fort og ta inn flere på deg Men jeg skal prøve. Jeg ser litt problemer fra tidligere av. Dette kan være et tidligere forhold, eller problemer i forholdet. Dette ser ut til å ha rettet seg litt, men det er noe der ikke er helt enige om? Av barn ser jeg gutt og jente på deg. På vinteren i 2011 skjer det noe som snur situasjonen din. Virker som det er jobbmessig. Dere blir lettet over situasjonen, så det er ikke noe negativt. Du er et godt menneske, som bruker mye av tiden din til å hjelpe andre. Sliter du med nattesøvn? Kan virke litt som om det negative du ser forfølger deg litt, tankene blir hengende ved litt. Du får en sorgfølelse innen kort tid. Et vennskap som blir brutt pga en missforståelse? Du blir veldig lei deg akkurat da. Men vennskapet kommer tilbake over tid. Du er kreativ, og har mange ideer her i livet Noen blir noe av, andre ikke. Noe i livet ditt er litt svevende, litt usikkert. Du har lyst, men vet ikke om du skal ta sjansen. Du bør det. Du lykkes. Har du en barnevogn som irriterer deg? Akkurat som om du stadig går tilbake til den tanken? Merkelig men.. Håper du gir meg en tilbakemelding. Jeg er ganske ny i gamet, og liker og få en liten rapport! Du kan gjerne se på meg. F. 27.06.71. Barn? Kjærlighet og penger Sykdom og ulykker. Jeg vil vite alt du får opp!
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 heisann;) jeg får høre begge deler, at d kan vere vanskelig å lese meg og omvendt....Problemer fra tidligere...hmmm hadde en eks som laga litt styr men d er over 10år siden;) men d kan jo muligens vere det at vi var igjennom to aborter?? Og vi er stort sett enig om d aller meste, har d godt sammen med min kjære... Jeg har en gutt fra før og håper på ei jente neste gang;) Hadde håpet d kanskje var et barn som kom på vinteren/våren 2011 men spennende å se... Sliter litt med søvnen, bruker å våkne opp en del, men føler ikke på noe angst eller noe bare at jeg våkner ofte (og jeg har tenkt at d har sammenheng med at min gutt har vært mye våken på natta det første leveåret) men mulig d henger litt negative tanker, innimellom er d litt som sitter igjen, både fra d jeg ser og d som er på jobben og hjemme.... uff likte ikke d med sorgfølelse. Mista mormoren min i vår og det var kjempetungt!!!!! har ikke kommet helt over d enda...og jeg har igrunn ikke noen venner å miste, har mista mange før og d er ikke noe godt... hmmm..barnevogn som irriterer..ikke som jeg kan si akkurat... mye spennende her...du kan gjerne prøve deg mer på meg om du vil d:) Så var d deg da:) Jeg føler to barn, mulig at du har fått de allerede, og at det kan komme en til, men d er ikke helt bestemt enda...Føler deg litt usikker på om du ønsker flere for jeg føler at du tenker at du har d veldig godt som du har det nå. "bekymringsløst" dukker opp her:) Ser for meg at du er en aktiv kvinne, som har mye du gjerne vil ha utrette men det mangler på tiden. Ser ut til at du engasjerer deg i mye spesielt ifht barna. Økonomien føler jeg igrunn er ganske stabil, ikke for mye, ikke for lite... Sykdom og ulykker liker jeg igrunn ikke å se så mye på. Men jeg føler et slags tap, har du mistet noen for ikke lenge siden? føler at du innimellom går litt i deg selv, og bare minner en person som du har hatt mye og god kontakt med. Får ikke helt tak på hva d kan vere. Får opp fargen rød og hvit her. først tenkte jeg at d var fargen på huset deres, men så får jeg litt blanda følelse på det igjen. Har dere flytta noen gang???? ser ei jente som er veldig lik deg og som ser veldig opp til deg, (regner med at det er din datter, eller så kan d vere en niese) det er vertfall noen som står deg nær. Du har en god varme og utstråling som de rundt deg setter stor pris på og du har en enorm evne til å lytte og forstå. Ser for meg at du kan ha et omsorgsyrke men jeg er ikke helt sikker, du hadde vertfall passet veldig godt som d;) Vel d var d jeg fikk opp nå, gi gjerne en tilbakemelding så kan jeg se mer om noe er utklart:) klem;)
K@ri @nita Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Hei Stratosen. Her var det mye rett! Har 4 barn, så "mangler" to, men følelsen av å være ferdig, bekymringsløst (om akkurat det spørsmålet) er riktig. Aktiv stemmer godt, litt for mye av og til. Stabil økonomin stemmer også. Tap/ mistet noen : Mistet pappa for 1 år siden. Går i meg selv av og til (på godt og vondt) så det stemmer nok også. Rødt og hvitt er nok riktig. Bor i rødt og hvitt hus. Flyttet flere ganger, men vært her i 7 år. Ei jente som er veldig lik meg er nok min datter, selv om det til dels kan stemme på min niese også. Lik både av utseende og oppførsel begge to. Omsorgsyrke stemmer! Dette var morsomt! Vi "spåere" synes jo det er like gøy å bli spådd som "alle andre".
tezzie Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Så utolig spennende å lese. Har alltid fasinert meg av det åndelige. Kunne dere være så greie å se på meg? Det dere måtte få inn på meg Pretty please ) Jeg lurer litt på om dere kan se hvem som følger meg, er min hjelper. Jeg føler at jeg kan sense h*n innimellom. 080781
K@ri @nita Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Hjelpere synes ofte som "noe" man ser i øyekroken. Jeg har en hjelper som er litt "irriterende" slik sett, fordi jeg alltid snur meg for å se hvem "skyggen" er, men så er det jo ingen der. Jeg kan se en mann hos deg, og en liten dame. Damen er ca 150 cm høy, mørk i håret. Hun har håret satt opp i en knute. Vil tidsbestemme henne til ca 1850 (da hun levde) Mannen er Han du aner i blandt. Han er litt spøkefull. Han levde nok senere. Morten? Martin? ca år 1950 da han døde tenker jeg. Etternavnet han starter på R. Ramsrud? Noe i den stilen. Du er ikke lett og lese ellers som person. Spår du selv? Det blir litt difust for meg desverre, for lite til at jeg tør prøve meg synes jeg!
tezzie Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Takk for svar. Jeg spår ikke noe selv, men er ganske intuativ, tror jeg ) Har gått til innkjøp av tarot kort, men har ikke fått lært meg å spå med de enda. Jeg vet ikke hvem hjelperne mine er utifra de du beskriver. Hadde kanskje håpet at det var en som en gang var meg nær, men som er gått bort. Men kanskje h*n bare kommer innom på besøk i blandt. Kanskje klarer du å se når jeg blir gravid? Vi blir snart prøvere, men skal bytte jobb først ) Kan du prøve å se om jeg får noen ny jobb i nærmere fremtid?
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2009 så morro at jeg så så mye rett på deg, og ja vi spåere synes jo også det er veldig morsomt å bli spådd:) Følte e del flytting på dere ja så d var morro:) Om du hadde hatt tid og lyst og ork til å se mer på meg så setter jeg stor pris på det...vil gjerne at du ser litt ekstra ifht jobb? og når du føler nå at jeg vil/blir gravid igjen... Tusen takk for tilbakemelding, veldig hyggelig... har merka at jeg blir mer og mer åpen, men at det også er veldig slitsomt..har lært meg litt til å legge "kappe" rundt meg nå sånn at jeg ikke tar inn for mye for det tærer på energien min, har ikke skjønt d før nå hvorfor jeg er så trøtt og sliten men har endelig skjønt d nå så skal bli flinkere til å "skjerme" meg selv litt... Klem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå