Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Er 5 uker ca, har vært gravid før men husker ikke at det stakk slik da. Noen andre som har dette??
adI Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg har dette med jevne mellomrom...Stikker som bare det i noen sekunder, før det er borte igjen. Hadde det en hel natt i forrige uke, veldig ubehagelig. Men har hørt at det er helt normalt, så har slått meg til ro med det
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg er 4+6, og inimellom stikker det noe voldsomt, og innimellom virker det som det rett og slett brenner der nede. Skjønner ingenting. Har ikke hatt det slik i mine tidligere svangerskap. Er helt ulik mensesmerter, men vet ikke hva det er for noe.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 4+6 er vel jeg og helt nøyaktig. Brennende følelse, kjenner jeg, stikker og svir/brennende følelse. Da er det vel normalt da. Det som er kjekt med forumet at en kan bare spørre! Men da er vi fler med liknende da og noelunde lik på vei og, så da slår jeg meg til ro med det. Murrer noe voldsomt og, hos dere andre og eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå