Gå til innhold

Sniker meg inn her til dere jeg da :o)

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Har fått 3 pos tester nå, så da må jeg vel begynne å stole på de, og satse på at det går bra slik at det blir en baby i juli :o)

Har vel termin ca 14 juli.. Hvis man regner etter uttaksdato ihvertfall ;o) Får høre hva de sier på st.olavs.. Men blir rundt den datoen ihvertfall...

Fortsetter under...

har skiftet nick forresten.. Det andre ble så langt..

Ja, kjekt det ja.. Litt skummelt å melde seg inn her.. Tror jeg venter noen dager før jeg melder meg inn i juli klubben! Hehe..

Men da er rugedag 12 snart over, og ingen mens i sikte.. Og positive tester.. Så da MÅ jeg jo bare tro at det går bra.. :o)

*spennende*

Så hyggelig å se deg her natta "gravid".

Jeg har nå kommet i uke 9+2, og var på UL forrige uke. Der var det et lite bankende hjerte som var helt etter målene:-) Fantastisk å se!

Jeg har vært i ganske dårlig form i 3 uker nå med mye kvalme. Har vært litt bedre de siste dagene så forhåpentligvis er kvalmen i ferd med å avta.

Lykke til videre!

Ja, du har kommet så langt du ja.. Så deilig det må være å ha sett hjertet slå da!! Gleder meg til jeg skal om 3 uker. Skal når jeg er 7+1.

Kjenner kvalmen ligger å lurer her jeg også.. så den bryter vel snart ut for fullt.

Masse lykke til videre for deg også :o)

Annonse

Gratulerer kjempemasse, Natta! Utrolig gøy at det er flere som følger etter inn hit, slik at vi blir en helt liten gjeng :-) Ja, tenkt, det blir baby på oss til sommeren...det er helt ufattelig! Det er først nå det begynner å sige inn hos meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...