LINDA*** Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg kødder ikke!! Det er 8 uker siden jeg fødte. Og jeg kan ha gått på en skikkkkelig smell! I går hadde vi sex igjen da. (tragisk nok for første gang siden...ja, gud-veit-når!!). I dag har jeg massssssse eggløsningsslim!!! Er det fysisk mulig, liksom. Ha'kke sett makan.. Eller KJENT makan. Dæven schteike. Skal jeg ende opp emd 3 unger..................? Har jeg tid eller råd til det? Men sannsyyyynligheten for at jeg blir gravid nå er jo minnnnnimalistisk. Brukte 1 år på begge de vi har nå, så... Nei, uff.... Er det på'an igjen? *oppgitt* Amma bare 2 uker.. Så syklusen er vel intakt etter renselsen etter fødsel....
nurseelisa Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hei! Et lite tips.... Vet du at spiral kan brukes som nødprevensjon...? Dersom du får satt inn spiral innen 5 dager etter ubeskyttet sex vil den forhindre et evt. befruktet egg i å feste seg... Det gjelder både hormonspiral og kobberspiral. Ikke vet jeg om spiral er aktuelt for deg og din livssituasjon da... Men det er jo en mulighet:-) Håper at alt ordner seg til det beste for deg, enten på den ene eller andre måten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå