ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Er bare 4-5 uker på vei, så dette er helt nytt. Forelöpig termin rundt 14. juli! Håper alt går bra og at jeg får henge her med dere helt til uke 12. Gleder meg, for jeg trivdes veldig på BIM under 1, svangerskap )
Jada-har fire små Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 gratulerer så mye=)=)!! Termin samtidig som meg, du:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer å masse koslig her inne
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Så utrolig bra:) Gratulerer så masse! Tvihold på spiren
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Takk, alle sammen! Mye tanker, bekymringer, gleder osv som svirrer rundt i hodet, så det er godt å kunne dele det med noen :-) jada masa: du har akkurat funnet ut at du er gravid du også, da? Så göy :-)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Hei, gratulerer igjen og velkommen hit. Syns det er helt utrolig at du er gravid, alt det strevet etter el, he he...Håper vi kan følge hverandre både på 1, 2 og 3 trimester!!!
nicki82 Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Ahh..god gjengen samlet på 1.tri Skal på tidlig kontroll på torsdag jg Blir bra!!! Heier på oss ; ) Det er maange gode dager fremfor oss nå!! GRUPPEKLEM...tihi
Carina har to små gull Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer så masse med spira!!! Er en koselig gjeng her inne
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2009 Takk Aureca og Nicki :-) Er så hyggelig å fölge dere her inne! Så spennende med kontroll da, nicki. Riktig lykke til :0) Jeg har forresten snakket med sjefen igjen i dag, og er så letta. De kommer til å omplassere meg. Er nemlig på det verst tenkelige stedet mht svineinfl.pas. Phuuu... nå senker jeg skuldrene! Spennede å se hvor jeg havner da. Takk Carina Ja, det virker som en kjempetrivelig gjeng!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 velkommen inn til oss dette var hyggelig <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå