Gå til innhold

røyking....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste damene i min familie har røyket mens dem hadde barn i magen.Alle har friske barn.. Dem har ikke sittet og dampet, men 5-6 om dagen.. Den gamle genrasjonen sier at man skal kos seg i svangerskapet. ikke tenke for mye på hva som er skadelig. Selvfølgelig være obs på visse ting, men ikke overdrive som vi alle gjør i 2009. Jeg er første gangs fødene, og har blitt skremt med alt jeg har lest på nettet. ikke drikk te,kaffe,brus ikke spis godteri eller for mye frukt pga sukker/druesukker, ikke røyk,ikke gå med stramme klær,ikke tren for mye,ikke ditt ikke datt.. blir gal jeg! Selv røyker jeg 1 1/2 røyk om dagen. fordi jeg blir heeelt ødelagt om jeg ikke får den røyken.

Når man er gravid er det mye påkjenning for kroppen,og følsene går litt løs, om man føler for den ene-to røyken om dagen, værsågod unn deg det. man er ikke en stor egoist av den grunn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg!;) Synes det er mye hysteri nå om dagen, selvfølgelig er det ikke sunt å røyke, ikke på noen måte, men om man klarer å trappe ned såpass mye som du har gjort er det utrolig bra! Synes du skal være stolt av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...