Gå til innhold

Noen som ikke utfører intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

anonym 11:04

Hva er det et forum blir brukt til? Tror ikke du vet det så da kan jeg fortelle deg at det er et sted du kan diskutere ting, og det er fult lovlig å være uenig. Det går fint å respektere andres meninger uten å være enig..ikke sant?

Jeg er av de som syns det er ekkelt med hår, men jeg går IKKE rundt å lurer på om andre har hår eller ikke. Dette var vel et spm for å høre hva andre synes. Jeg er IKKE opptatt av andres kropper selv om jeg svarer på dette innlegget.

Det er ikke vanskelig å forstå at det er delte meninger om ting, og det er vel alle enige i.

Det må jo være du som har et problem som ikke klarer å se at det går ann å diskutere ting uten å disse noen sine meninger.

Kanskje du da skulle holde deg unna alt som heter forum?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe joda det kan diskuteres,

Men når noen sier at andre er diskusting også videre fordi de har hår, eller for den sags skyld motsatt så er det ikke å diskutere å ytre meninger. Men å se ned på andre.

Hvis man derimot sier at jeg foretrekker å gjøre ditt eller datt av den og den grunnen,

Eller jeg syntes at så er det andeledes.

Skrevet

Hadde ikke falt meg inn å la det gro igjen

Skrevet

eg har INGEN planer om å barbere meg glatt nedentil, har også hår som vokser fort, jeg blir nuppete, det klør, det svir, det er som å være unge igjen, jeg blir sår av all barberingen... ellers takk..

Dessuten har jeg da ikke tid til å barbere meg hver morgen eller kveld, med to små i bhg og mann som jobber mye og et hus som skal være i orden så er det nok å gjøre enn å fly i dusjen for å barbere musa hver dag!

Samboeren min har ymta om jeg ikke ville barbere meg en gang, jeg gjorde det og fortalte han hvorfor det var ille, han så selv nuppene og at jeg ble rød med en gang etter barbering, han ba meg aldri om det igjen... Men jeg stusser det..

Under armene har jeg nesten ikkenoe hår og der har jeg aldri barbert meg, for om jeg gjør det kommer det bare tilbake mørkere og tykkere..

Leggene barberer jeg om sommeren, eller om jeg får innfall i vinterhalvåret :P

sina

Skrevet

Pels på legga er jo enda deiligere hehe...

Jeg barberer meg men gjemmer igjen en stripe. Samboeren er veldig fornøyd med det og stusser håret han også.. Spørs om det hadde blitt så mye oralsex med urskog..

Leggene tar jeg selvfølgelig hele året, med hensyn til min samboer og for å føle meg vel selv. Orker ikke mye hår. Er på spinning hele året også så det hadde ikke gjort seg med sykkelshorts og svarte legger

Skrevet

Jeg er altså en av disse onde, hårete kvinnene som opptrer i dusjen på offentlig svømming.

Barberer under armene annenhver dag, er grenser for hvor mange hårdiskusjoner man gidder å ta med folk.

Barberer leggene når jeg får ånden over meg, sikkert nesten ukentlig på sommeren.

Høna får seg en stuss med saks i ny og ne, trenger jo ikke være så langt at man kan flette den heller. Hender jeg begrenser arealet på ho utover lårene med høvvel i forkant av bading også.

Mannen min klarer ikke si noe, han har jo kjeften full av hår stakkars.

Men for all del, voks og barber til krampa tar dere. Hadde jo vært tragisk om mannen til HI ble kvalt av et kjønnshår...

Skrevet

Hva er det med dere damer her???

Er det noen her som har sagt at du er ond fordi du er hårete? Tror ikke det, da må du nok ha misforstått.. Og hva gjør du? Du gjør narr av HI og de andre her som barberer seg så du er ikke det spott bedre.. Faen for noen kjærringer som er inne her.. Vanskelig å svare ordentlig, la vær og les innlegget hvis overskriften er "dum" i deres øyne..

Jeg er foresten av de som ikke liker hår, og det er gubben glad for:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...