Gå til innhold

Noen som ikke utfører intimbarbering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært på offentlig svømming flere ganger og er veldig overrasket over all urskog jeg ser. Føler meg dum jeg som er barbert.

Hvem orker oralsex med så mye hår tenker jeg..

Hvorfor barberer dere ikke? Hva sier mannen om alt håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå så dum det går ann å bli. Å joda-jeg barberer, men jeg har da ingen problemer med å forstå at andre liker det anderledes. Folk er forskjellige skjønner du... og hår er jo faktisk naturlig så at mange ønsker å beholde det er jo bare ikke rart i det hele tatt...

Skrevet

hehe.. jeg syns ikke HI er dum. INGEN jeg kjenner syns noe om å være hårete og jeg er helt enig at det ser IKKE pent ut, for ikke å snakke om hygenisk...

Hadde ikke gubben stusset seg så kunne han ha sett langt etter en blowjob ihvertfall

Skrevet

Hva er det med sånne som deg?? Herregud hvor mange det er her som hogger hodet av folk som spør om ting. Nei jeg er ikke dum og skjønner jo at ikke alle er like og derfor spør jeg: Hvorfor og hva dem mener om det..

Du vet hva et forum er eller????

HI

Skrevet

Kjønnshår har jo en funksjon så litt er greit å ha, men man trenger ikke gro et helt plantefelt der nede heller. Fins en mellomting ;)

Skrevet

Enig med deg over:)

Går ann å stusse litt ihvertfall, greit at det ikke får vokse langt nedover lårene..

Gjest sug lut
Skrevet

Liker det håret jeg har, og det gjør mannen også. Ikke at han hadde hatt stor vetorett uansett.

Skrevet

Barberer av og til, men hater når det vokser ut igjen (stubber som klør og inngrodde hår osv.). Hygienisk er det heller ikke (man vasker seg uansett, såklart).

Skrevet

usj. .jeg føler meg skikkelig ekkel og skitten når håret er på vei ut igjen. altså hvis det går for lang tid før jeg barberer igjen. .

Skrevet

enig at det er mange sure kjærringer her, må gå ann å utveksle meninger uten at noen er dumme

Skrevet

Hvis du barberer deg hver dag slipper du stubber.

Jeg er enig med HI jeg. Skjønner ikke at folk ikke syns det er ubehagelig å ha urskog.

Skrevet

jeg opplever det motsatte, altså at de i offentlig dusj som er barbert står innerst i et hjørne av dusjen og forsøker å skjule de slappe lange kjønnsleppene sine som klasker nedover lårene når de går av skam fordi de ikke ser helt riktig rett ut.. De andre damene, de naturlige, gjør det de skal (altså dusjer) og ferdig med det.. de er ikke flau for å ikke dekke seg til..

Skrevet

Jeg barberer meg ikke fordi jeg ser ikke poenget. Håret skal jo være der, og det bare klør hvis jeg skulle barbert (har prøvd), dessuten ser jeg ikke helt poenget med å se ut som en 10-åring. Mannen har fått hår i munnen, men sånn er det bare, er jo bare å ta det ut. Dessuten så liker jeg best at han slikker på klitten, og den er jo hårfri, så ikke noe problem. Er han som tar initativ til oralsex på meg, så det at jeg har mitt natrulige hår der nede plager hverken ham eller meg. Hvis det plager noen pripne damer her på dib, så er det deres problem og ikke mitt.

Skrevet

Når man er barbert blåser prompen ut feil vei, mensen renner helt opp til trusekanten på ryggen, og man lukter klamt og svett og sur-mus på lang vei.. nei, takker meg til det naturen har sådd rundt omkring på kroppen.. ;-)

Skrevet

"......slappe lange kjønnsleppene sine som klasker nedover lårene..." HAHAHA! Nå måtte jeg le HØYT !!!

Skrevet

mange premenstruelle damer her, det er helt sikkert:)) Jaja..

Jeg er enig med HI men de som ikke vil barbere seg må jo bare la være, det plager IKKE meg:))

Skrevet

Gjorde det en gang.. men så ut som en sparegris... ha ha ha ha ha!!!

Skrevet

At du har kjønnslepper som klasker nedover lårene sier meg om deg, hår eller ei...

Skrevet

Jeg syns nå det er mye værre med mensen og hår.. nei takk, jeg barberer meg og tar man det ofte så klør det ikke..

Lepper nedover lårene??? Det har jeg tilgode å se

Skrevet

Hår under armene og på leggene har også en funksjon. Ansiksthår og.

Skrevet

jeg har det ikke nei.. og hadde jeg hatt det hadde ingen sett det heller.. pga hår..;-)

Jeg har 70-tallsmus og jeg er stolt av det!!

Skrevet

Dere som sier at hår er naturlig og skal derfor være der, mener dere at dere ikke barberer bort noe hår da eller? Under armer og legger? Alt gror for det er jo naturlig det også

Skrevet

Er enig i at det ser bedre ut når håret er fjernet, men dere har nok misforstått noe når dere påståt at det er mer hygienisk å være barbert. Det er det nemlig ikke!

Skrevet

ja det var jo mye å være stolt over hehe.. 70-tallsmus juhuu

Skrevet

Jeg barberer ikke vekk noe, men må innrømme at jeg har barbert meg under armene når jeg har hatt på meg ermeløse kjoler på ball og bursdagsfester. Orker rett og slett ikke å bli beglodd pga det eller at folk kommenterer det på bildene senere. Er det snakk om singlet eller bikini på sommeren så bryr jeg meg ikke. Hvorfor forventer alle at kvinner skal barbere vekk alt de har av hår (med unntak av det på hodet), mens menn derimot kan være hårete over alt uten at noen forventer barbering av dem? Så skal også damer ordne håret i evigheter og ha på sminke. Menn derimot slipper unna med å gre håret og ha på slips hvis det er en spesiell anledning.

Hadde jeg var mann hadde altså ingen brydd seg om jeg ikke barberte meg, men siden jeg her av hunnkjønn så er jeg rar som knapt barberer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...