Gå til innhold

hva tror dåke? bilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer den der er POSETIV :D:D:D

Masse gratulerer :)

Skrevet

godt å høre andre sine meninger... takker:)

Skrevet

Ingen tvil, kjære du!!!! :D Kjempepositiv!!!! :D:D:D:D:D

GRATULERER!! :D:D:D:D:D WHEE!

Skrevet

klart gravid!!! gratulerer.

Skrevet

jeg ser en strek jeg også så du er ikke gal :P men den er veldig svak da så det er ikke lett å si...

Ville sjekket med en test i morgen med morgen urin... men jeg hadde nok tolket det som gravid om det hadde vært min test...

håper den er positiv .. *krysser fingrer og tær*

Skrevet

tusen takk.. utrolig godt å høre..:) holder jo på å bli sprø her.. ser enda på testen kvar gang eg er på do.. (den ligger overst i bosset)

streken er no lilla og mer tydelig...

Skrevet

cb digital skal ligge på badet i morgen tidlig..:) mannen min kjøpte i dag men han jobber natt...

veldig nervøs.. den er brutal om den er negativ.. hehe

den der og er tatt på morgen urin... dagen før ikm

Skrevet

Den er brutal andre veien også for dem som ikke forventer å være gravid...

Da jeg ble gravid med sønnen min så skulle jeg bare sjekke, selv om jeg var SIKKER på at jeg ikke var gravid. Synes det var litt kult at de var digitale så jeg kjøpte en sånn bare for å se. Når jeg satt å ventet på å se ikke gravid lyse mot meg men fikk se det motsatte holdt jeg på å falle av do.. Det at jeg satt på et offentlig toalett på et kjøpesenter gjorde ikke saken noe bedre, var sikkert temmelig bleik i masken når jeg kom ut fra do..

hehe, men nok om meg.. Jeg tror ikke du har noe å være nervøs for, men er kanskje lurt å ikke ha skyhøye forhåpninger. (lettere sagt enn gjort)

vi får bare vente å se ;o)

Skrevet

grunnen til at eg er nervøs er at me bare er i 2. pp og sist brukte me 1 år så klarer ikkje tro det.. redd for å bli skuffet.. har virkelig ønsket dette lenge... (som sikkert mange andre her)

og grunnen til at eg testa i dag var at eg sa eg skulle ver med på testefest.. hadde aldri trodd det skulle komme en strek.. eg såg jo så vidt på testen for eg var så klar for negativ og nok en skuffelse.. men håper virkelig den lyyyyser GRAVID i morgen tidlig...:)

hehe må le litt.. såg nesten for meg noen komme lik bleik ut fra toalettet.. ganske stiv i blikket.. hehe..

sist eg var gravid fikk eg ikkje tatt test for eg fant det ut hos legen...

og eg måtte så klart inn på babyverden å se termin osv der... og fikk litt mer panikk... hehe.. hjerte til babyen begynner å slå 13 nov. (FREDAG) hehe... men satser på at viss det er en baby der så går alt fint... HÅPER!!!

håper dåke alle er gravide... oppdaterer i morgen etter testen:)

Skrevet

Krysser fingrene for deg nygift! Håper virkelig du ser gravid i morgen tidlig ja. Er spent på dine vegne jeg nå, hehe :-)

Skrevet

ta en i kveld du..jeg vet den vil si positivt.. når den er så tydelig. du har nok hcg til å påvise gravid på den digitale uansett om det ikke er morgenurin. GRATULERER!!! :D

Skrevet

Hei! Min erfaring tilsier at det der helt klart en en positiv test!

Skrevet

hvordan gikk det i dag??? håper håper det er en liten spire i magen din... *spent*

Skrevet

Den er positiv den. Gratulerer så mye.

En aldeles skjønn datter du har forresten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...