☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hvordan går det?? Er imponert over at du ikke har "brent av" noen tester ennå, hehe =) Har en veldig god magefølelse på deg denne pp`n!!! Du MÅÅÅÅÅÅÅ oppdatere oss så fort du har testet da, herregud, jeg er bare på dag 19 og testene mine som ligger i skuffen min ligger allerede og skriiiiiiiiker etter meg, hehe =) Måååå jo bare holde ut 1 uke til... Følger spent med deg!!! Stoooooor varm klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2009 DYTT =)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Hei min kjære snille og varme venn:) Har faktisk ikke testet ennå, lover med hånden på hjerte.....hehe, og det er jo ikke helt likt meg som også har blitt en testoman:) Vet ikke helt hva jeg skal si, kjenner jo litt på kroppen men som du og flere har sagt tidligere vet jeg ikke om det er pergo symptomer eller reelle symptomer.......tiden vil jo vise det:) Eneste jeg kjenner veldig på er at jeg har noe som likner på ligament smerter, og det har jeg ikke hatt siden jeg var gravid. Merker de veldig godt når jeg snur meg i sengen, men kjenner det også andre ganger på dagen, kjente de nå når jeg bøyet meg ned og snur meg litt brått:) Håper dette er et godt tegn da:) Tror jeg skal greie og vente til onsdag med testing hvis ikke tt er kommet før det. Skal på senvakt i morgen og på onsdag......mulig jeg utsetter dette for og slippe skuffelsen hvis den blir negativ......... Tusen hjertelig takk for at du spurte etter meg, setter stor pris på dette:) Stor varm klem fra meg..........som heier utrolig masse på deg her på oppløpssiden ))))))))))))))))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Ååååååå - jeg synes du er så utrolig flink dette med testingen - herlighet, skulle virkelig ønske jeg hadde litt av den samme tålmodigheten som du har nå =) Jeg krysser virkelig fingrene mine for deg denne pp`n - tenker mye på deg om dagene!!!!! Og så fine positive symptomer du har da - når du har disse ligamentsmertene, blir jeg bare enda mer overbevist om at denne gangen gikk det bra, full klaff!!! Du må love å oppdatere når du har testet da - for jeg er sååååååå SPENT på dine vegne, hehe =) I morgen skal jeg først levere lille snuppis i barnehagen (hun er helt frisk igjen), deretter på jobb kl 08, så skal jeg til psyk.sykepleier (går til samtaler etter at jeg mistet siste gangen og kjenner det er fint, jeg er fortsatt ikke "over" eller "ferdig" med det som skjedde....) - deretter skal jeg på jobbintervju på den 80% stillingen jeg søkte på her for ca 3 ukers tid siden. Fast stilling på mitt lokalsykehus - blir sååååå spennende.... Skal på intervju kl halv fem - deretter blir det handling etterpå (ukeshandling av mat etc), hjem å lage middag og stelle og legge jentungen og forberede dagen etter - så tviler på at jeg greier å få skrevet noe her i morgen - men jeg kommer til å lese, kikke innom sidene her i tilfelle du finner ut at du skal teste allikevel, hehe =) Lykke, lykke, lykke til - jeg heier på deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Kjempevarm nattaklem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Tirilgirl =) Måtte bare en tur innom - har du testet i dag eller??? Eller har du greid å holde deg i dag også?? Er sååååå spent altså =) Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2009 Tiiiiiiriiiiiiillllll =)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Hei på deg:) Jeg kom akkurat inn døren etter en veldig travel senvakt.......og har faktisk IKKE testet i dag eller.......hehe:) Men har ikke bestemt meg ennå om jeg svir av en i morgen tidlig hvis ikke tt er kommet i løpet av natten:) Takker for at du tenker på meg:) Stor varm klem i høst mørket med regnvær i bortoverbakke......
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 Ååååhhhhh - ikke i dag heller!!!! Går jo evig pint her jeg da - på dine vegne, hehe =) Å, som jeg håper at den dumme TR holder seg vekk nå de neste 9 mnd, du måååå oppdatere da når du har testet positivt!!! Tror du får positiv test jeg - har en kjempegod magefølelse på det altså - og neste uke da følger jeg rett etter deg over til 1 tri =) Eller kanskje vi skal lage vår egen gravid-tråd her inne på Bli Gravid =) Nattinatt, klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jupp, det går jeg for:) hadde jo bare vært svaret på aftenbønnen at vi satt der med positiv test........lover og holde deg oppdatert:) Synes også vi da kan lage egen tråd med oss som har prøvet en stund, og hat litt med og motgang for å si det mildt:) Skal nå ta en lang dusj før jeg hopper til sengs:) Masse masse natti hilsen til deg også
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2009 Har du testet i dag da?? Er sååååå spent på dine vegne =) Venter og venter og venter på at du skal komme med ett stort-lite hurra-rop nå... Klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Neida, jeg har ikke testet ennå Skal på senvakt i kveld, for se hvordan kvelden går. Og får se i morgen tidlig.......har gått litt sport i og vente denne gangen føler jeg:) Er så deilig og leve i håpet på en måte, så lenge som mulig....... Varm klem fra meg:)
-68mamma Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Jeg blander meg litt i tråden deres og sender en gigantisk "håpe-hilsen" til deg, jeg også. :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2009 Ryker det en test i morgen da Tirilgirl/1MA + en i hjertet!!!! ????????? Håper du har hatt en fin kveld på jobben i dag =) Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2009 Hei og god morgen!!! Håper du har fått sovet godt i natt - har du testet i dag da?? Klem fra en spent og veeeeeeldig nysgjerrig...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 Ingen spire denne mnd. eller........en litt tung og vanskelig i dag skal jeg innrømme..... Takker for mange gode lykke ønskinger......
J -76 Skrevet 5. november 2009 #16 Skrevet 5. november 2009 Åhh nei det var leit Tirilgrirl! Måtte bare besøke tråden for å sende deg en god klem! J
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 5. november 2009 Å NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII - har TR kommet??!??!????? F... altså!!!! Nå ble jeg lei meg på dine vegne altså =( Forstår godt at du har hatt en noe tøff og vanskelig dag i dag da... Ville bare gi deg en kjempestor varm trøsteklem fra meg
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. november 2009 #18 Skrevet 5. november 2009 Tror aldri jeg noen sinne kommer til og stole på et eneste symptom igjen jeg....... Takk skal du ha:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 5. november 2009 #19 Skrevet 5. november 2009 KJære kjære Tiril..... Uff så leit at det ikke ble denne pp heller;( Ble veldig veldig lei meg på dine vegne nå for jeg var så sikker på gode nyheter fra deg i dag! Sender de varmeste tanker og klemmepå knuseknasetrøsteklemmer! VI er her for deg vet du:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. november 2009 #20 Skrevet 6. november 2009 Jupp, og godt er det:) Som sagt i dag har jeg hatt den mørkeste dagen noensinne tror jeg når det gjelder prøving.......hadde jo så mange positive symptomer at jeg turte faktisk begynne og håpe litt. Men den gan ei sa Tordenskiold...... I dag har jeg bare sittet i sofaen og deppet, også kombinert med og grue meg til nattvakt, som jeg er på nå........vært så deppet at jeg til og med kjøpte meg Mac Donalds mat.......og da er jeg langt nede skal jeg si dere:) I dag tenkte jeg faktisk at nå orker jeg ikek mer, ikke orker jeg jobben min, ikke orker jeg meg selv og ikke orker jeg mere prøving og BIM.........men sakte men sikker tgikk det over, etter litt snørr og tårer i sofa kroken min:) Hva skulle jeg gjort uten dere damer, livet mitt hadde vært fattigere, helt klart:) Stor varm klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå