Madelenkron Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 ... det trur jeg neppe. Har rett og slett kost meg med en fridag fra jobb, hatt en god vennine på besøk, fått gigalønning, og spist god mat. Men det beste av alt : POSITIV test i dag, fra veldig svak i går til lysende gravid i dag. Jippi!!! Jeg klarer ikke å slutte å smile. Det blir en spennende tid framover, og jeg gleder meg masse. Sender litt babystøv til dere andre som prøver, og ønsker alle lykke til
Madelen_08 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så masse Madelen !!! =) Lykke til i svangerskapet!! * Tar imot babystøv *
Madelenkron Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Takk for det Madelen hehe. Sender ekstra babystøv til deg. Hvordan ligger du ann i pp?
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Dagen kan visstnok ikke bli bedre Det begynner å bli mange av "oss", for jg testet positivt imorges jg og Gratulerer så mye Veldig glad på dine vegne!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så masse!!!!!!
Madelenkron Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så mye til deg også nicki når ca har du termin da? utifra terminkalkulator!
påtjukken Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 gratulerer så mye... tror ikkje dagen kan bli bedre.. fikk svak pos test i dag eg og, men må ta en digital i morgen for å tro det.. hehe..
Madelenkron Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer, du er nok gravid Lykke til
Madelen_08 Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Er i pp 3 ca, har ikm 13nov =) Har en god følelse , så håper på det beste!
Madelenkron Skrevet 2. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2009 Hold oss oppdaterte da:) krysser fingrene for at du også treffer på denne perioden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå