Gå til innhold

Er det flere som er suuuperoppblåst i magen for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har spist har jeg den kanonkula av en mage, komisk! Jeg er 9 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.... og forstoppelse!! Og eg vert gal av å lese råda mot forstoppelse; mykje fiber (eg et berre grovt brød o.l. så eg trur eg får i meg bra) og drikk masse vatn (eg kan ikkje drikke meir enn eg allerede drikk, drikk sikker 4 liter). Så i dag tenkte eg at eg skulle prøve det siste; bevege meg, har vore så trøytt og sliten i det siste, at eg ikkje har orka så masse trim.

Skrevet

Jeg tar en frukt&fiber av og til. Det hjelper på forstoppelsen;)

Skrevet

Jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei, er bare 7 veker... Magen er stor og full av luft...helst løs mage i stedet for forstoppelse...

Skrevet

Godt å høre at det er flere som enn meg som føler at magen står rett ut:oD

Skrevet

Spesielt om kvelden står den rett ut og er ganske hard! men men, bedre den er hard og ut enn berre veldig mjuk, hi hi :-))

Skrevet

Jeg starter uke 8 i morgen, ser ut som jeg er 5 mndr på vei... Godt å høre det er flere i samme situasjon! Når jeg kjenner på magen er den mye hardere enn før, så den må jo ha begynt å "fastne" litt..Er det noen som vet når den blir skikkelig hard og når man vanligvis ser på magen at man er gravid ? (Da tenker jeg foruten all luften vi sliter med....)

Skrevet

Godt at det er flere. Jeg blir sinnsykt oppblåst på kveldene. Satt barnavakt for mitt tantebarn på 4 her om dagen. Hun lurte på om jeg hadde baby i magen sia jeg hadde så stor mage. Ble litt paff ja. Har vekslende hard og myk mage.

Skrevet

Magen er hard her.

Drikker masse, og går på do nesten hver time! Den føles veldig oppblåst, og huden har begynt å stramme. Er 7+0 i dag :)

Har måtte gå til innkjøp av større BH og... Bukse neste...

Skrevet

Det var en forferdelig klagete overskrift men føler meg så rar i kroppen, gleder meg til å kommet i uke 12....føler jeg bare går å venter på dårlig eller godt nytt...

Skrevet

Helt enig, det er tre laaange uker igjen for min del. Vi får bare tenke gode tanker og krysse fingrene for at det går bra.

Skrevet

Til Anonym: her går det på svisker og linfrø ;)

Skrevet

Ja, jeg ser ganske stor ut i magen allerede.

Veldig oppblåst. Jeg er 7 uker.

Skrevet

Helt enig!!!

Jeg sier til BF: Den f***** ungen din! Lager bare trøbbel allerede!!! Tidlig krøkes ja!

Ser fram til uke 12, men det er jo ennå nesten 5 uker til! Urk. Håper på bedre tider!

På dagen uke 11 skal jeg ha siste eksamen for å fullføre bachlorgraden. Må be til høyere makter for at det skal gå bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...