Gå til innhold

Er det flere som er suuuperoppblåst i magen for tida?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.... og forstoppelse!! Og eg vert gal av å lese råda mot forstoppelse; mykje fiber (eg et berre grovt brød o.l. så eg trur eg får i meg bra) og drikk masse vatn (eg kan ikkje drikke meir enn eg allerede drikk, drikk sikker 4 liter). Så i dag tenkte eg at eg skulle prøve det siste; bevege meg, har vore så trøytt og sliten i det siste, at eg ikkje har orka så masse trim.

Annonse

Jeg starter uke 8 i morgen, ser ut som jeg er 5 mndr på vei... Godt å høre det er flere i samme situasjon! Når jeg kjenner på magen er den mye hardere enn før, så den må jo ha begynt å "fastne" litt..Er det noen som vet når den blir skikkelig hard og når man vanligvis ser på magen at man er gravid ? (Da tenker jeg foruten all luften vi sliter med....)

Godt at det er flere. Jeg blir sinnsykt oppblåst på kveldene. Satt barnavakt for mitt tantebarn på 4 her om dagen. Hun lurte på om jeg hadde baby i magen sia jeg hadde så stor mage. Ble litt paff ja. Har vekslende hard og myk mage.

Annonse

Helt enig!!!

Jeg sier til BF: Den f***** ungen din! Lager bare trøbbel allerede!!! Tidlig krøkes ja!

Ser fram til uke 12, men det er jo ennå nesten 5 uker til! Urk. Håper på bedre tider!

På dagen uke 11 skal jeg ha siste eksamen for å fullføre bachlorgraden. Må be til høyere makter for at det skal gå bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...