♥●•٠·˙Kari Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Etter at jeg har spist har jeg den kanonkula av en mage, komisk! Jeg er 9 uker nå.
smokie m/ nr 3. Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jepp.... og forstoppelse!! Og eg vert gal av å lese råda mot forstoppelse; mykje fiber (eg et berre grovt brød o.l. så eg trur eg får i meg bra) og drikk masse vatn (eg kan ikkje drikke meir enn eg allerede drikk, drikk sikker 4 liter). Så i dag tenkte eg at eg skulle prøve det siste; bevege meg, har vore så trøytt og sliten i det siste, at eg ikkje har orka så masse trim.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg tar en frukt&fiber av og til. Det hjelper på forstoppelsen;)
Termin juni 10 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei, er bare 7 veker... Magen er stor og full av luft...helst løs mage i stedet for forstoppelse...
♥●•٠·˙Kari Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Godt å høre at det er flere som enn meg som føler at magen står rett ut:oD
KK junibarn :-) Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Spesielt om kvelden står den rett ut og er ganske hard! men men, bedre den er hard og ut enn berre veldig mjuk, hi hi :-))
Gajsa Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg starter uke 8 i morgen, ser ut som jeg er 5 mndr på vei... Godt å høre det er flere i samme situasjon! Når jeg kjenner på magen er den mye hardere enn før, så den må jo ha begynt å "fastne" litt..Er det noen som vet når den blir skikkelig hard og når man vanligvis ser på magen at man er gravid ? (Da tenker jeg foruten all luften vi sliter med....)
Carina har to små gull Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Godt at det er flere. Jeg blir sinnsykt oppblåst på kveldene. Satt barnavakt for mitt tantebarn på 4 her om dagen. Hun lurte på om jeg hadde baby i magen sia jeg hadde så stor mage. Ble litt paff ja. Har vekslende hard og myk mage.
Hekta Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Magen er hard her. Drikker masse, og går på do nesten hver time! Den føles veldig oppblåst, og huden har begynt å stramme. Er 7+0 i dag Har måtte gå til innkjøp av større BH og... Bukse neste...
Barnimagenn Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Det var en forferdelig klagete overskrift men føler meg så rar i kroppen, gleder meg til å kommet i uke 12....føler jeg bare går å venter på dårlig eller godt nytt...
♥●•٠·˙Kari Skrevet 3. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2009 Helt enig, det er tre laaange uker igjen for min del. Vi får bare tenke gode tanker og krysse fingrene for at det går bra.
smokie m/ nr 3. Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Til Anonym: her går det på svisker og linfrø
Marla Singer Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Ja, jeg ser ganske stor ut i magen allerede. Veldig oppblåst. Jeg er 7 uker.
Hekta Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 Helt enig!!! Jeg sier til BF: Den f***** ungen din! Lager bare trøbbel allerede!!! Tidlig krøkes ja! Ser fram til uke 12, men det er jo ennå nesten 5 uker til! Urk. Håper på bedre tider! På dagen uke 11 skal jeg ha siste eksamen for å fullføre bachlorgraden. Må be til høyere makter for at det skal gå bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå