mumtobe09&10 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Othilie blir storesøster om noen måneder, og jeg ANER virkelig ikke hva slags navn som passer sammen med dette! Vi vet ikke kjønnet, så både jente- og guttenavn taes imot med stor takk
Miranda C Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Othilie og Olivia :-D Emma Madeleine Nicoline Felicia Maria Tiril Maja Hannah Caroline Philip Jonas Andreas Sebastian Nicholas
Dearest Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Eg tenker gamle namn, litt lange, ikkje spesielt poppis. Mykje verdighet!! Er veldig glad i Othilie, spesielt med den stavemåten... Jenter: Maud Magdalena Lovisa Evelyn Elvira Elida Constance Aurelia Augusta Amilde Agatha Abelone Valentina Minna Lucia Felicia Madel Olava/Olavia Wilhelmine Una Thelma Gutar: Amandus Amadeus Abel Bastian Emrik Evander Ferdinand Florian Frimann Levi Malvin Malthe Nathanael (denne stavemåten er best!!!) Samson Sakarias Severin Valdemar Sei frå dersom nokre av desse fell i smak så skal eg leita opp fleire forslag til deg ^^
Dearest Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Emerentze skulle og vera på denne lista saman med Susanna, Honoria og Clara... Fleire gutar: Matteus Elvin Emanuel Augustin Edmund Sophus Silvester
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Othilie og Olea Othilie og Amalie Othilie og Amanda Othilie og Sofia Othilie og Theodor Othilie og Ludvig Othilie og Herman Othilie og Linus
Zeke Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Guttenavn : olve . skage, Bork jentenavn : oda ,Linnea , Runa
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Vi har det samme "problemet" om dagen. Otilie skal bli storesøster, og vi har fått vite at det blir en gutt. Våre alternativer er: Halvor (som vi har mest tro på nå) Eilif Sixten ellers liker jeg Lavrans, Severin og Sevald veldig godt. Om det hadde blitt jente var alternativene: Agnes Dalia Signe
Gjest Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Othilie er fantastisk... Vurderer det selv til jenta i magen. Ellers kan jeg alltids slenge med topplista mi (eller deler av den...) Ada Alette Agnes Amanda Andrea Christiane Clara Elisabeth Ellinor Hannah Helena Hermine Ingeborg Ingrid Johanne Klara Konstanse Kristense Lilly Matilda Sanna Sophia Sunniva Othilie Victoria
mumtobe09&10 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2009 Så mange nydelige navn! Vi visste ikke om Othilie var gutt eller jente heller, så vi er nødt til å ha et par-tre forslag på begge sider. Amalie Konstanse Augusta er nok kanskje favorittene på jentesiden. Oscar (August) Birk Philip er kanskje guttefavorittene? Nei, jeg vet faktisk ikke. Æsj - dette er ikke lett
Mai♥ April♥ Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Mine forslag er: Dersom det blir jente: Othilie og Amalie Othilie og Lovise Dersom det blir gutt: Othilie og Herman Othilie og Oskar Syns foresten Othilie er nydelig :-)
Vannmann35 Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Othilie er fint :-) Hva med: Othilie og Amelia Othilie og Agnes Othilie og Cordelia Othilie og Filippa Othilie og Frances Othilie og Hilmer Othilie og Peder Othilie og Gustav
Azora Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Othilie og Alise Othilie og Caroline Othilie og Ellinor Othilie og Evelina Othilie og Arthur Othilie og Ludvig Othilie og Teobald
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Amalie, Cecilie , Emilie og Julie :-)
Thala Skrevet 8. november 2009 #14 Skrevet 8. november 2009 Jeg synes Amanda passer, og kanskje Anton eller Lauritz til gutt?
Gjest Skrevet 8. november 2009 #15 Skrevet 8. november 2009 Hmmm.. Hva med Agathe, Elvira, Oskar eller Johannes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå