Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff denne rugingen blir nesten bare værre og værre for hver gang. Er nå på rugedag 10, 11 dpo. Kjenner jeg murringer tar jeg det i verste mening, kjenner jeg det ikke tar jeg det i verste mening også. Og når jeg kjenner murring: er det presis som sist gang eller er det kanskje litt forskjellig, og hvis det er forskjellig: hvorfor det? Blir snart gal av meg selv.

Er egentlig 99% sikker på at det ikke går denne gangen heller (hivs jeg kjenner murringen rett, som jeg da kanskje/kanskje ikke gjør), så nå vil jeg gjerne bare få mensen og bli ferdig med det så jeg klarer å fokusere på noe annet fremover (som f.eks. finne meg ny jobb) og etterhvert frys i desember...

Blir altså så leiiiiiiiiiii av meg selv! Skulle ønske jeg kunne gå o dvale de neste to-tre døgnene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen da kan du jo "lureteste" litt....? Eller hva? Tror kanskje jeg skal "lureteste" litt i helga... Men bare kanskje...

Skulle gått i dvale ja! Helt enig!

:0)

Skrevet

Hei Sitron72

Måtte le litt her, for jeg kjenner meg godt igjen. Første jeg tenkte når jeg teste innlegget ditt var "åh så heldig hun er som er på rugedag 10.." Selv er jeg på rugedag 6, eller dag 7 inkl innsettdagen. Og det murrer og strammer og forsvinner omhverandre. Ikke mest erfaring i kofferten selv, men blir jo helt tullete her av å tenkte frem og tilbake om hva resultatet kan bli....

Dette er virkelig to uker som kan få alle til å miste fokus og alt av fotfeste, altså. Føler meg som en "vingle- Petter", der negative tanker og håp veksler med lysets hastighet:=)

Masse, masse lykke til videre i rugetiden. Håper du bli lykkelig over postiv test om noen dager..... :=)

Skrevet

Hehe, vingle-petter er ordet ja... :-) Krysser virkelig fingrene for deg.

Jeg begynner å få sånn snart-mens-mage; stor og oppblåst og mensmurringer, så ser ikke så lyst på det nå gitt (selv om jeg før idag var meeeget positiv ;) Så får bare satse på neste forsøk etter hvert. Bare så rart at jeg får mens-tegnene så tidlig denne gangen. Bør ikke komme før tidligst imorgen, og det er andre dagen jeg har det (litt håp likevel). Jaja, den som lever får se.

Skrevet

Hehe. Jeg føler akkurat det samme! I det ene øyeblikket tenker jeg at dette går sikkert kjempebra og i det andre ser jeg for meg at det det går ad dundas. Forsøker å leve "vanlig", men det er jo nesten håpløst.... Inni hodet mitt tenker jeg jo "baby, baby" hele tiden ;-) Tullerusk. Hihi. Er på rugedag 4 og kjenner etter symptomer selv om det sikkkert er aaaaaltfor tidlig. Uansett VELDIG ømme pupper og kjenner det kniper litt i magen innimellom.

Uansett, tvi-tvi jenter!! Håper vi alle tester positivt når den tid kommer!

Skrevet

Jeg er også bare på dag 4, og holder på å gå av hengslene. Det er bare sååå masse som skjer på jobben nå, og jeg skulle sikkert hatt 110% fokus på det, men jeg klarer ikke... Sitter å dagdrømmer og kjenner etter tengn hele dagen. Håpløs, det er meg! :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som er sånn. Dvs unner dere det absolutt ikke, men godt å vite at noen skjønner godt hva man selv føler.

Synes dessuten at det bare blir værre og værre for hver dag også. Vi får holde ut, den potensielle premien er jo enorm! Tvi tvi alle sammen :)

Skrevet

hei søte sitron!

Ikke gode de dagene der nei....selv så jxxxxx jeg har det selv en uke etter negativ test, så er jeg likevel litt lettet og...de rugedagene er en grusom tid! Blir helt pling i bollen og deeeeeet antiklimakset etterpå...

Lykke til...flink som greier å stå imot sniktest...vet ikke helt om jeg tror på noen rugetegn lenger...det eneste sikre hos meg er lukket livmormunn og spreng i livmora...noen ganger murrer det og andre ganger ikke...

Lykke til lille Sitron!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...