Gå til innhold

Dere som har hatt egguttak Haugesund fert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var uttaket? Kjenner jeg begynner å grue meg. Sykepleier sa de gir morfintablett, men hva om man trenger mer? Er vant med Nordica hvor de fyller på når det trengs. Var uttak ok? Ble du kvalm av morfinen osv? Alle erfaringer mottas med takk, håper noen av dere kan dele litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

jeg hadde uttak der.. det var greit.. hadde bare kluss med den ene eggstokken.. men det var bare fordi den lå litt rart til... men de er veldig greie de som jobber der og tar hensyn :)

jeg fikk den morfin tabletten .. en parcet.. og en kvalmestillende...

he he tror ikke en trenger så mye mer enn det.. jeg føltes ut som jeg var drita full for å si det mildt.. gikk å sjaga i gangene der.. måtte ha hjelp for å komme meg inn.. og lo hele tiden.. så for meg var det bare I belive i can fly liksom.... litt mer vondt etterpå når virkningen var borte men det går helt fint :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei Cathy!

Du kan ta det helt med ro. Jeg har vært både på Nordica og i Haugesund (én gang på Nordica, resten i Haugesund), og min erfaring er at det faktisk har gått bedre i Haugesund :-) Jeg har pleid å be om litt ekstra morfin, så har fått ca 20 mg, tror jeg. Da har det gått veldig greit.

Skrevet

Å tusen takk, det var veldig godt å høre :) Sykepleier sa jeg kunne få beroligende og 15mg morfin så høres bra ut at dere syns det var ok der. Bedre enn Nordica blir veldig bra ;) for der gikk det helt flott!

Grattis Astra, leste på den andre tråden at alt var i orden! Hurra!

Håper du har det greit pergojenta, tøffe tider dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...