Mamma te Mini Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hvordan var det nå med disse el-testene som graviditetstest? Har IKM nå rundt disse tider, men har ikke sett antydning til TR enda.. Så har jeg noen sånn billige el-strimmel tester liggende så tok en av de, og den slo ut positiv på under et minutt.. Har nesten ikke vært så positiv i forbindelse med el engang.. Tyder dette på at jeg kan være gravid??? Er så spent, må kjøpe en graviditetstest på vei hjem tror jeg!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Ja, dét må du!!! el-tester blir positive hvis en er gravid, men ingen garanti om de slår positivt ut for el eller graviditet! Så...kjøpt test!!!
Lille diamant Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Det tyder på at du kan være gravid ja har aldri hatt så positive EL-test som når jeg var gravid, så hadde tatt det som ett veldig godt tegn! Venter spent på at du skal teste med grav.test jeg da ;o)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 EL-tester vil slå ut på en graviditet, en ta en G-test for å bekrefte, du
Mamma te Mini Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Da har jeg gjort unna en el-test til, fortsatt positiv, og en graviditetstest som også var positiv! Den var ikke kjempepositiv, men det var en strek der og den var forholdsvis tydelig og rosa, så tror det må være godt nok! Er en helt merkelig følelse!
Lille diamant Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer så mye!! det er en rar følelse å få positiv test ja..tror knapt det man ser ;o) Har dere barn fra før?
Mamma te Mini Skrevet 3. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk! Vi har ingen barn fra før, har bare vært oss to i åtte år, så blir litt rart å måtte ta helt andre hensyn fremover. Men det var nok på tide nå! Når venner rundt på alle kanter begynner å få både en og to fristet det veldig å gjøre et forsøk selv også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå