meg og lillegull Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg har en jente på 1 år,og venter nr 2 i starten på desember...blir cikka 13 mnd mellom de:-) Har trålt nettet og butikker,men klarer ikke å bestemme meg for hva vogn som er mest praktisk... Håper på mange gode svar...på forhånd takk:-)
Lykke X 4 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Vi har Mountainbuggy søskenvogn. Er veldig fornøyd med den, smal og fin, god å trille. Men bagen er liten.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Anbefaler EasyWalker. Romslig bag, separate kalesjer og kjempegod å trille. Store hjul og gode dempere. Så den kommer seg frem overalt. Her har de kjempebra utvalg av EW og god service: www.dillashop.no
vaffeljernet <3 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 så gøy :-) jeg venter også nr 2 i løpet av desember og også ca 12-13 mnd i mellom :-) morro! OG lurer på det sammen som du. vet ikke hvilken vogn vi skal kjøpe og nå må vi jo snart bestemme oss. jeg har tenkt på emmaljunga city cross tvillingvogn, for jeg vil så gjerne ha en vogn der de sitter mot meg. alle andre vognene jeg har sett så sitter barna fra meg. noen med erfaring med emmaljunga til to tette søsken?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Har emmaljungaen du snakker om. Har brukt den lite, har 18 mnd mellom mine små. Bor landlig til, og siden jeg ikke har gåavstand til butikk el barnehage, blir den lite brukt. Tenker å selge den.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg har emmaljunga 360 til mine to (18 mnd mellom) og er kjempe fornøyd med den. Lett å trille, sittedelen kan vendes begge veier, kalesja kan dras halvveis over slik at den som ligger nede er under kalesje og den som sitter er uten, justerbart håndtak med to knapper (er mange som har tre og det er jo tungvindt), smal slik at den kommer inn over alt, stor handlekurv, lun og god, lettere å ta inn og ut av bil enn man skulle tro (vi er mye på farten), genial med to svingbare forhjul. Jeg hadde titanium før som jeg solgte fordi jeg var så missfornøyd så kjøpte jeg emmaljungaen som jeg syntes er helt fantastisk. Har flere venner med søskenvogn og jeg syntes denne er bedre enn titanium, gt, teutonia, brio og tfk.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Hjulene fremme på Emaljunga 360 er ganske små... -Vet du hvordan de fungerer på snø og slaps? Og grusveier?
vaffeljernet <3 Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 det lurer jeg på og. vi har ikke bil, så det er viktig at vogna fungerer bra på snø og slapseveier. har sett på tfk vogn også (med svingbare forhjul) men lurer veldig på hvordan den er å trille ute i snøen...
Gjest Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Jeg dytter på denne, for dette lurer jeg på! Og om det er noen som har prøvd den nye Emmaljunga twin nitro (skal vel være nesten kliss lik den som er omtalt her, men...)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Emmaljunga twin cangaroo har vi kjøpt... Virker heilt supert, gleder meg til å begynne å bruke den ) Sender med en link, slik dere ser åssen den ser ut... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19733247 Den er ikke i produksjon lengre, derfor får dere bare tak i den brukt..!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Vil anbefale deg en vogn med svingbare framhjul det blir tungt nok som det er... Emmaljunga var vi og testet da den var ny, har to tette som er to og tre nå, men vogna er trang for barna, du kan bare bruke mykbag i (som tyter over til søskensetet og tar ekstra plass. Dessuten er en mykbag veldig trang og lite luftig på sommeren. Anbefaler IKKE denne :-) Vi endte opp med Teutonia sin, den har absolutt de bredeste setene, uten at vogna i selg selv er bredere enn andre dobbelvogner, du kan ha hardbag i, barna vendt mot deg og nå finnes den med håndbrems. DET savnet jeg på min vogn ;-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Jeg slenger meg på denne jeg også.. Akkurat funnet ut at det sannsynligvis kommer en til om 8 mnd.. Blir 14 1/2 mnd i mellom.. Noen som har erfaringer med Phil and Teds Sport søskenvogn? Ser den anbefales på Vogndilla.no,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå