Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig ikke så mye mening i dette innlegget da! Men jeg tror jeg er gravid igjen! :)

Skal ta test i morgen da, skal ha mensen i dag, og den har enda ikke kommet, og bekkenet mitt verker som bare det, så nå håper jeg virkelig jeg ikke innbiller meg dette her.

Er under utredning nå, og skal på kontroll igjen den 7 desember. Tror dere det er mulig å få fremskyndet den timen om jeg er gravid? Jeg har mistet før uke åtte alle gangene, så jeg vil nødig miste igjen :(

Anonym for øyeblikket, men signerer med nick når jeg har tatt testen! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende tider uansett utfall da! Hvor langt har du kommet i utredninga? Jeg har tatt mine to blodprøver for å starte min utredning og venter nå på innkalling til time på Ullevål. På brevet jeg fikk derfra stod det at om jeg ble gravid før time skulle jeg ringe dem og få tett oppfølgning uten at jeg vet hva det betyr i grunnen....

Krysser fingre for at du får en positiv test imorgen og at du får den hjelpen du har behov for! Lykke til!

Skrevet

Takk for det. I utredningen så hoppet vi over kromosom- og spermtest, og har derfor bare tatt GU med to forskjellige prøver derfra, innvendig UL og jeg har vært inne for blodprøver fire ganger. Har tappet mange glass for å si det sånn :P

Siste blodprøve tok jeg for en uke siden, så svarene bør jo ha kommet nå, derfor håper jeg å få en time så fort som mulig hvis det viser seg en pluss på testen i morgen :)

HI

Skrevet

Oppdatering! Testen var negativ :( men tror likevel at jeg er gravid. Har et bekken som verker herfra til månen! ARGH!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei håp i 2010,

jeg er ny her på denne delen av BIM. Jeg har hatt 1 SA i uke 5 og 1 MA

i uke 9-10, men vet ikke når fosteret døde. Har noen spørsmål og håper du kan svare meg. Jeg er nå gravid i uke 9 og er så redd for at det skal gå galt igjen. I og med at jeg "bare" har mistet 2 ganger har jeg ikke fått noen utredning. Jeg var på UL i uke 7 og da var det liv :-) skal på ny UL i uke 10. Vet du om det er stor sjanse for at det går bra når man har sett liv? Hilsen en som bekymrer seg veldig.

Skrevet

Hadde glemt denne tråden jeg.

Oppdatering! Fikk positiv test to uker etter jeg skulle hatt mens, og samme dag begynte jeg å blø, så da hadde jeg vel en SA til da :(

Ikke lenge til jeg får svar fra utredningen da, så får håpe på det beste etter det.

Velger fortsatt å være anonym da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...