sessanFØDEKLAR ! Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg skal ha mensen i morgen. Men på fredag og lørdag kom det litt brunt akkurat som utflod ( men brunt ) Så søndag forsvant det igjen.. har ikke hatt noe siden lørdag . Jeg er fortsatt kjempe øm i brystene.. Pluss at i dag har jeg hatt murringer og stikkinger. Pluss vondt nederst i ryggen. Testet neg på cb i dag Er alt håp ute for denne perioden?
Madelenkron Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg hadde det også slik som du forklarer. med stikninger, murringer, vondt rygg og brunt utflod.. Det var festeblødning hos meg. Jeg trodde det var en rar mens, pga jeg slutta med p-piller, så jeg testa ikke før en uke etter dette. Håper det er en festeblødning for deg også, Lykke til snuppa
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 smertene går ut i lysken.... Hm.... ja ja.. Men det som er rart er jo at jeg har ikm i morgen , men neg test i dag =(
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Kan hende det slår ut litt senere hos deg, men jg tror nok at det er bare spørsmål om tid til du får en pos.test. Tvitvi
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 ja det håper jeg også det er =) Takk til dere begge to !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå