Gå til innhold

Ikke for å være frekk eller noe.. Men er det noen som kjenner noen som har omkommet av denne sykdommen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*I alle andre store dødssaker i aviser , nyhetene osv , står alltid noen pårørende frem. F.eks i denne saken kunne de stått frem i media for å "pushe på" vaksinen..

Men det virker jo ikke som at noen vet hvem noen av de som har dødd ER..

Det synes jeg er snålt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hele verden bor ikke inne på dib og bim vettu.. om du hadde mistet datteren din i svineinfluensa hadde du løpt til avisen med din historie? tenkte meg ikke det nei. Forøvrig var det en sak om en kamerat av en som døde i db på lørdag.

Skrevet

Er nå bare ett par dager siden en kompis av en som døde (utenfor risikogruppa) "sto frem" i media og oppfordret folk til å vaksinere seg. Og hva forventer du egentlig? At de som mister sine kjære i svineinfluensa skal skynde seg ut i media slik at sånne som deg skal få "bevis" for at det er folk som dør. Tviler sterkt på at du har mistet noen brått og uventet når du kommer med innlegg som dette, alt man vil er jo å gjemme seg bort, ikke løpe til media for å fortelle sin historie ...

Lenge leve nysgjerrigheten ...

Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe, men hva er du laget av??? Oh my GOD, vi skal lese mye dumt altså!!!

Nei, myndighetene har bare laget 14 skumle historier om folk som dør, uten at det egentlig har rot i virkeligheten. Og dette gjør de KUN for å få oss til å ta denne livsfarlige vaksinen som de håper at de kan få skadet noen med, og selvsagt for å håve inn noen kroner i statskassa.

Skrevet

hvorfor svarer dere egentlig? folk må da få skrive hva de vil!?

vist det irriterer dere så grenseløst, så la være å svare..

kjenner på meg selv nå som jeg er gravid at jeg tåler lite (skal lite til for å få meg til å gråte), og hadde jeg fått slike svar på innlegget mitt så hadde jeg blitt lei meg.

Skrevet

Vet ikke om noen som har dødd av svineinfluensa, men sist uke ble to barn rundt her hentet med luftambulanse, pga. pusteproblemer av svineinfluensa. En gutt fra barnehagen der jeg jobber ble også innlagt med pusteproblemer av svineinfluensa på fredag. Barna er 2, 3 og 5 år (ingen av de hadde astma eller andre luftveisplager). Skremmende synes jeg. Håper masse vaksineringen starter snart da jeg har to barn selv. Har selv tatt vaksinen og føler meg tryggere på jobb, da jeg regner med at en del er smittet der.

Virker som om svineinfluensaen har eksplodert her. Håper virkelig jeg ikke opplever at noen jeg kjenner dør av denne sykdommen. Jeg krysser fingre og tær.

Skrevet

Det var virkelig ikke meningen å sette i gang noe sånt..

Dette er et spm jeg har lurt lenge på. Å det var ikke stygt ment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...