Lille persille* Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Vi har vel egentlig bestemt oss for å kalle opp etter oldeforeldre og har falt for navnene Gustav og Georg. Hva syns dere om dem? Hva er penest? Gustav synes jeg står best alene, men kunne tenke meg et kort navn i tillegg til Georg men er heeel blank! Noen som har noen tips? Vil helst unngå de vanligste som Per, Pål, Jon, Ole, Hans osv... Er det noen kreative sjeler der ute? Ikke lett detta!
Miranda C Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Gustav er penest. Liker egentlig ingen da, men Georg er det minst pene. Georg Olai Georg Nikolai Georg Elias Georg Sebastian Georg Mikael Georg Alexander Georg Mathias Georg Andreas Jeg ville valgt et litt vanlig andre fornavn, så han selv kan velge hvilket han vil bruke;-) Siden Georg er såpass spesielt, mener jeg..
Blomstersara Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Georg er da ikke såå spesielt at han må ha et annet navn å velge hvis han ikke skulle like det selv! Ærlig talt, for han vil jo navnet bli vanlig! Med det sagt, så syne jeg Gustav er finere enn Georg. Og jeg syns oftest det er finere med enkeltnavn. Men her er likevel noen forslag: Georg Johannes Georg Olaus Georg Mattis Georg Reginius Georg Martinius Georg Tinius Arn Georg Arnt Georg Brand Georg Mats Georg Bård Georg
Hvitkløver2020 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Gustav er fint alene men her er noen forslag: Gustav Johanne Gard Gustav Are Gustav Forslag til navn med Georg: Georg Emil--med lang iii... Alf Georg Arnt Georg Are Georg
(Oktober) Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg synes ikke Lars er så ille, men kan være du vil sette det i samme bås som Per osv.. Lars Georg Mads Georg Trym Georg Tim Georg Georg Amadeus Georg Johan Georg Oliver (trykk på i'en) Georg Sakarias Georg Elias Georg August Georg Andreas Georg Severin
prebs Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Gustav er veldig koselig. Liker ikke Georg
Gjest Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Gustav er kjempefint, Georg er ikke særlig fint... Mads Georg?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Jeg liker både Gustav og Georg. Jeg kjenner en tøff liten 3åring som heter Georg. Han er veldig søt, veldig gutt, veldig bestemt, men veldig snill <3
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Jeg ville brukt navnene alene forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå