Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 gå frem for å få babyer sjekket for om de har låsninger eller lignende som gir dem smerter? Jeg lurer på om jenta min kan ha det i nakken.. Hun skriker så mye når hun er våken nå, har ikke vært slik før, og jeg tror ikke det er vondt i magen, for da oppfører hun seg litt annerledes... Skal jeg høre på helsestasjonen først, eller legen?? Eller går jeg direkte til en fysioterapeut eller kiropraktor?
Maia&Mathias <3 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hvis du har en manuell terapaut i nærheten ville jeg tatt kontakt med de først. De er gratis og behandlingen er en krysning mellom fysioterapaut og kiropraktor hvis jeg har forstått det rett.... Hvis du ikke har de i umiddelbar nærhet ville jeg kontaktet en osteopat. Min lillegutt var veldig urolig, sov dårlig på dagen og var sutrete og vi kontaktet osteopat siden den nærmeste manuell terapauten er 1,5 timer unna oss... Vi hadde 4 behandlinger (han hadde låsninger i nakken) og etterpå fikk vi en mye snillere og fornøyd gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå