Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle starte med Synerla nesespray i dag kl. 08. Gikk av nattevakt i dag tidlig, glemte faktisk det hele etter mye rart denne morgenen. Våknet og tok sprayen kl.13.30. Noen som vet hva dette har å si eller om hele forsøket kan gå i vasken pga dette? og hvor nøye er det at det er 12 timer til neste spray (altså midt på natten i natt), eller om jeg kan ta det før jeg legger meg i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke noe farlig! "værre " å glemme mens du går på sprøyter!

jeg for min del sprayet dobbelt så mye som jeg skulle under hele spray perioden ( gud vet hvordan jeg oppfattet at jeg skulle gjøre det slik) og da sa gynekologen at det er bedre å spraye for mye enn for lite - så bare spray som vanlig igjen nå kl 20 og deretter kl 08 i morgen tidlig (om det er de to klokkeslettene du egentlig skal ta )

Skrevet

Tusen takk for beroligende ord...

Når man har ventet så lenge på å ENDELIG begynne med dette her, så er man jo livredd for å gjøre noe så det blir feil eller må vente enda lenger.. Skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarte å glemme det, men sånn er det med nattjobbing, man blir litt rar :-)

Kanskje jeg skulle sette på alarm på tlf så man er sikker på å ikke glemme dette her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...