Anette med nr 3 i magen Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 hadde mens den 18 oktober og på syklus dag 12 aldså om torsdagen som var våknet jeg med mensen murringer / smerter den varte sterkt hele dagen og så å si hele denne helgen som var , har blir mer og mmer kvalm og ikke minst lyst på veldig mye rart da , såre brystvorter osv men kan man få tegn til graviditet så tilig da ? dette er i såfall mitt 3 svangerskap og opplevde ikke dette med de 2 andre guttene jeg har fra før så jenter er det en mulighet her ?
EleResa Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hei Jeg mener ikke å si noe vondt med dette, men jeg hadde også slik før jeg fikk mensen sist. 1 uke før mensen kom kjente jeg alt det du beskriver, og trodde jeg var gravid. Tok en test, negativ. Det jeg tror jeg kjente var en forsinket eggløsning. Men jeg håper det beste for deg, og krysser fingrene
Anette med nr 3 i magen Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 skal ikke ha mensen før 18 november da så hadde den for ikke så lenge siden , kan umulig være neste jeg kjenner alerede nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå