M@msen Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Tenkte det var griet å vite før vi reiser på ferie...Kunne jo hende den ble positiv... Men den gjorde ikke det, men håpet er ikke ute har jo ikke IKM før 7-9 nov...så venter til tirsdag når vi er på maldivene før jeg tester igjen, for der får jeg ikke kjøpt ny, så må være sikker på at TR ikke er i annmars... Føler at det jobber masse magen, kribler i siden, men ikke stikkning i livmora som sist... Men så er jeg veldig trøtt og blir uggen om kelden, som jeg har vært de andre gangene også... HÅPE håpe håpe:)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 x fingrene for deg og håper at du får en positiv test i ferien
M@msen Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Takk takk:) Er så utrolig spennende, men tiden går sikkert litt fortere når man er på ferie:) Tenker kanskje ikke på det like mye:)
Gjest Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Ønsker deg lykke til med testingen:) Er jo greit å vite,siden dere skal på ferie.Skulle den dessv vise seg å være neg,så får du kose deg med gos drikke i stedet;))) Krysser fingrene for deg,og ønsker dere en super ferie!!!!!!
M@msen Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 Takk takk:) God drikke kan jeg nyte sa gyn. min han sa at mor og barn ikke har samme system før etter noen uker, så jeg med god samvittighet kunne godt kos meg med vin på ferie!! Han forklarer at de fleste som tror at spiren har vært med på en fyll ikke har vært det, nettopp fordi fosteret de første ukene forsyner seg selv at sin egen lille "boble"...
Gjest Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Hei igjen. Jeg har både hørt og lest det samme som deg,så da kan du jo kose deg med god samvittighet;)) God ferie!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Ha en riktig god ferie. Har og fått samme beskjed fra min private gyn + lege når det gjelder vin. Gleder meg til oppdatering. Klem
lilleღpersille Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Ja du var nok litt tidlig ute! Jeg har IKM 13 ca, ikke så mange dagene etter deg da! Gøy å høre resultatet når du kommer fra turen:)
M@msen Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 Takk takk, nå skal vi snart sove her i huset. levert unger, for det blir ett laaaangt døgn i morra på fly og flyplasser, må opp kl 02.00 i nattz z z z z z z z, men blir bra når vi kommer frem da;) Jeg blir vel kjapp på oppdatering hvis det er positivt i allefall... Ti-hi, men godt å få trøst her hvis det ikke skulle gå så bra!!! Kos dere hjemme i norge, jeg skal prøve å ta med litt varme til dere:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå