Gå til innhold

Vil slippen jubelen løs , men ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testa svak positiv i tre dager nå. Men er veldig svakt. Hvorfor blir ikke streken sterkere? Den blei litt sterkere i dag, men forventa mere. Er så redd det ikke stemmer. Hadde en SA forgie mnd så vil så gjerne bli gravid igjen. Men er også redd for at noe slikt skal skje igjen. Har ikke kjøpt meg cb dig. ennå, men tror jeg må det.

Huff. Har bare ikke en god følelse :( Å det plager meg sånn.

Skal ut å reise om noen dager , så jeg må evt ta med meg noen tester.

Så lurte jeg på om det er noe jeg må være obs på når jeg ska utenlands ? Skal til London i 2 uker. Har familie der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at den blir sterkere om noen dager :)

Når det gjelder mat om du skal spise ute er det greit å sørge for at kjøtt er ordentlig stekt, grønnsaker vasket ordentlig osv.

Normal, god hygiene vil jeg si. Men London er jo ikke ulikt Norge da så det går sikkert helt fint :)

Skrevet

Ha en riktig god tur! Krysser fingre for at du får sterkere tester. klem

Skrevet

Det går så fint så.

Jeg hadde og en SA sist pp.

Men det er en fin ting at du skal til London da :) Få tankene vekk fra magen og litt på andre ting.

Planlegger å reise en uke til Tyskland. Tror det er godt for tankene å glede seg til noe litt mer konkret, kort tid fram i tid :)

Kos deg i London, og finn på masse morsomt, så skal du se at tiden vil fly ;)

Lykke til med CB dig testingen da

Klemmm

Skrevet

Takk skal dere ha jenter :)

Får bare håpe at det blir en sterkere strek.

Men en ting jeg tenker på nå er at jeg har ikke lyst å fortelle familien om dette nå ( om det skulle stemme ) pga SA forgie mnd. Vil vente til en evt ul blir tatt.

Men ikke så lett å skjule når det er alkohol i bildet. Noe jeg kan ha som "unnskyldning" ? Travelt men men....

Skrevet

Ang unnskyldninger, så er det en god tråd på Skravlesiden ang akkurat dette, tror den heter noe slikt som "kan jeg drikke rødvin?" e.l.

De fleste tips går ut på, antibiotikakur for et eller annet, du kjører bil, bytte om innholdet i alkoholfrivin og alkoholholdig vin. Blandet saft heime, helle på vinflaske, og si det er heimelaga vin, osv osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...