Pia76.. Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Bare ett spørsmål....Ser att noen av dere skifter navn,,,,slik att dere får ruger, gravid osv,,stående bak deres kallenavn her. Hvordan gjør man det?? Jeg prøver å gå inn på min side...redigere profil,,,men får det ikke til jeg ) Kan noen hjelpe ei som er TOTALT elendi på data???? Hehe
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Din egen side brukerdefenisjon Så ser du i rubrikken der det står NICK...der kan du forandre og så lagrer du... jeg strever med å skifte passord...
Pia76.. Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg skal forsøke no )))......Kanskje noen andre veit hvordan man skifter passord her????? Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det. Men TAKK for att svarte meg ))))))
Pia76.. Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Må bare sjekke om jeg fikk det til;)
Pia76.. Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 JIPPIIIIIII,,,tusen takk Nurket ))))))
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 håper du snart kan legge gravid til :-)
Pia76.. Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 Takk:) Var innom profilen din. 8 forsøk er MYE(... Jeg har hatt min 4 innsetting,,syns jo allerede dette er tøft jeg. Har dere kommet langt i *ferskforsøkene*? Eller går du privat kanskje? Noen skal visst gå igjennom mere enn andre for å lykkes,,men jeg håååper att 2010 er deres lykkeår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå