Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 JEG ER GRAVID!!!!!! hva er oddsen for å bli gravid så fort etter sa.hadde en sa den 26 september på bursdagen min.tok en digital nå,der stod det gravid.
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 tihi...såååå glad på dine vegne Hadde en SA 24 september (etter mine beregninger var jg 5+4, men etter legens beregninger, var jg åtte uker på vei), jg...og har også en CB dig. som mener at jg er gravid!! Utrolig digg!!!
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 tusen takk.
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 ja.det er helt uvirkelig detta her.får se hva legen sier, skal dit kl tre.dette blir spennende.
ane84 Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 hei hei:) Gratulera masse=) eg ble ikke gravid etter sa, men ein mnd etter første mensen ble eg gravid så no er eg 5+2 =) lykke te masse te deg =)
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 skal du til legen så kjapt?? Du må no fortelle hvordan det gikk og slikt. Vurderer å stikke en tur til legen selv, jg...men vet ikke helt om hva han kan gjøre for meg så tidlig....
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 tusen takk.lykke til til deg også..
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 bare en tilfeldighet.men hadde jeg ikke hatt time fra før så hadde jeg fått en i dag for det.på grunn av at jeg har mista så mange ganger før.jeg kunne ikke bedt om en bedre fast lege.dette blir mitt 12 svangerskap,men jeg har 2 barn.så jeg. har mistet 9 ganger.
Foxi Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så mye, og masse masse lykke til
M@msen Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Oj så bra:) Jeg hadde en SA 11 oktober, tok en test idag, men negativ, men det kan jo endre seg...Har ikke IKM (hvis syklusen ikke er endret) 7-9 nov... Masse lykke til, håper spiren klamrer seg fast i 9 mnd:)
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 Å herregud..det var bra mange SA'er, men det var enda godt at du har to barn da Mange lykke til i svangerskapet!!!! Klemmmm
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2009 ja da har jeg vært hos legen,han bekreftet det og han sa at jeg er lenger på vei enn jeg trodde.han sjekket livmoren min og den er større enn det den er når man er 5 uker,så han sa at jeg er mellom fem og ti uker.så han har bestilt time til tidlig ultralyd. dette er helt utrolig.kansje jeg ikke hadde sa 26 september allikevel.
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #14 Skrevet 2. november 2009 Mulig det bare har noe med hvor langt kroppen har kommet. Jeg kjente ligasmerter sist svangerskap, nå er jg bare litt småkvalm...hmmm..det kan jo hende at det arbeidet kroppen har utført før SA, ikke starter helt fra null når et nytt egg blir befruktet rett etter...ikke vet jg Kanskje jg skulle ha stukket innom legen min jg og..imorgen kan jg ringe og sjekke
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. november 2009 #15 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer så masse til dere som er gravide:))) Hvor tidlig kjente du ligamentsmerter....??????????
Gjest Skrevet 2. november 2009 #16 Skrevet 2. november 2009 Gratulere så mye til dere nygraverte. Lykke til videre!!!
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #17 Skrevet 2. november 2009 Jg skulle ønske jg hadde skrevet både symptomer og tidspunktet for sist svangerskap. Men det hele startet med strålinger fra bekken og ned foten, etterpå var det menssmerter, så økte menssmertene og jg kjente ligasmerter. Jg tror nok at jg hadde ligasmerter etter IKM dagen. Er det noe du kjenner nå, Tirilgirl?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. november 2009 #18 Skrevet 2. november 2009 Jupp det gjør jeg........har IKM i morgen eller onsdag og har faktisk greid og ikke teste ennå Tusen takk for svar:)
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 2. november 2009 jeg vet ikke åssen kroppen fungerer sånn.har aldri blitt gravid så fort før etter sa. gleder meg til ultralyd for da veit jeg hvor langt jeg er på vei.legen ble noe overrasket selv over at livmora var så stor som han sa det. krysser fingrene for deg tirilgirl/1ma+ en i hjertet
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #20 Skrevet 2. november 2009 Åh..du må bare fortelle hvordan det gikk på ultralyden..når kommer du til å ha den?? Det er litt morsomt hvis ventetiden til IKM blir kortere enn det man tror den er : D Tirilgirl: Blir spennende imorgen Lykke til!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. november 2009 #21 Skrevet 2. november 2009 Sier bare tusen takk kjære dere:) Ønsker dere nygravide masse lykke til videre i rugeverden:)
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #22 Skrevet 2. november 2009 legen sa at han skulle presse litt på fredrikstad sykehus, så jeg skulle få det iløpet av denne eller neste uke.han var ganske klar på at han måtte vite hvor langt jeg er på vei ganske fort. skal holde dere oppdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå