Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hei alle testere. Ang. graviditetstester. Jeg ser at det er mange forskjellige tester som blir nevnt av dere. 1. gang jeg trodde jeg var gravid brukte jeg en CB(ikke digital). - den slo ut på IKM,dog en svak strek. Etter dette har jeg gått over til de testene som fåes kjøpt på Meny og enkelte andre dagligvarebutikker.Tidl husker jeg ikke hva den het,men nå heter den BioNexia. Med den kan man teste allerede 10 dager etter befruktningen. Sensitivitet: 20 mlU hCG/mL - 600IU hCG/mL urin. Denne testen koster fra 49-79,- ikke billig,men heller ikke så dyr. Vet jo at man kan bestille billigtster via nettet,så dette er bare jeg som deler min erfaring til dere. For mitt vedkommende har den alltid gitt positivt utslag ved en graviditet. Dog har jeg alltid ventet til IKM eller et par dager over.men det er meg da. Tør liksom ikke teste før IKM:) Dessverre har jeg mistet 2 ganger, SA i uke 6 og MA i uke 10 Er vel oppe i ca 20 PP nå tror jeg:) Prøver å ta prøvingen med ro,men er ikke like lett bestandig. Vil iallefall sende takk og varme tanker til alle dere jentene her inne. Dere er så supre. Vi trenger dette forumet da det ikke er alt vi kan ta opp med mannfolka våre;))) Her er det både støtte,trøst,oppmuntring og ikke minst mye god info. og ta med seg på veien. Jeg ønsker alle nygraverte lykke til ,måtte spira klore seg fast i 9.mndr,og masse lykke til vi som fortsatt prøver. MEN FOR ALL DEL,GLEM IKKE Å TA VARE PÅ FORHOLDET!!!!!!!!!! Nyt sexen og ikke la det bare bli en plikt;)))) Varme tanker og klemmer fra meg til dere medsøstre.
EleResa Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hei Det har du helt rett i! Ta vare på forholdet og ha sex for kosens skyld er viktige faktorer man ikke må glemme, selv midt oppi all prøvinga. Ha en flott dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå