HokusPokus&Filiokus Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Det er så vanskelig når det er dine, mine og våre barn. Tilsammen har vi 4 barn, og alle er hos oss på farsdagen. Men samboeren min er ikke faren til sønnen min, men vi har en datter sammen. Jeg har planlagt å kjøpe ramme med plass til 4 bilder, og lage håndavtrykk av alle å sette inn. Syns dere det blir rart at sønnen min lager gave til samboer, i stedet for faren sin? Faren kunne ikke brydd seg mindre om farsdag, og han gidder nok ikke ha sønnen sin en ekstra dag bare for å feire den. VANSKELIG!! Prøver å tenke på gutten sine følelser rundt dette, men er ikke så godt å vite hva han tenker heller..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hvor gammel er gutten din da? Vanskelig dette, men jeg har alltid hatt et bedre forhold til min stefar enn min far (som aldri var interessert i å ha noe særlig kontakt) så jeg har alltid gitt farsdagsgave til min stefar. Er gutten din gammel nok kan du jo forklare at selv om han ikke er hans far så er han der for ham og bryr seg om ham. Så da er det fint å gi en gave for å vise at du setter pris på ham. Eller noe sånt....
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Vil jo tro at samboeren din fungerer så far for sønnen din, så jeg hadde vel heller syntes at det var rart hvis han ikke hadde laget gave sammen med de andre. For min del så hadde det vel vært mest naturlig hvis han hadde laget gave både til din samboer og til faren sin.......
smilogværglad:) Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 jeg synes du kan la gutten lage to gaver. en til samboer og en til pappa. bare si at din samboer ser på ham som en sønn og derfor vil bli glad for gaven. selv om pappaen ikke bryr seg er barna alltid uendelig glade i foreldrene, uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå