Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg ikm. Tok en test i dag tidlig, men der var ikke svaret jeg ville ha. Kom kun 1 strek, og jeg som ville så inderlig at det skulle være 2 :(

Er det noen av dere som har noen erfaringer med sånne billig tester? Syns jeg bare kan huske å ha lest at de er litt usikre. At man får negativt svar selv om man er gravide.

Ikke det at jeg tror at jeg fikk feil svar, men man håper jo selvfølgelig litt på det :)

Jeg kjenner egentlig at mensen er på god vei til og komme. Kjedelig =( =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på duu! Fikk ikkje den rosa starten på dagen eg håpa på eg heller.

Men!! Så lenge ingen tante er komt, så er det fremdeles håp! Like vanlig å ikkje få positiv test før et par dager etter ikm som det er å få det et par dager før ikm!! (faktisk kanskje ei uke etter og)

Trodde eg hadde fått mensen når eg våkna i dag. Kjente det på murringene i går, pluss at tappen blei plutselig akutt lav.. I dag kjenner eg ingenting igjen, og tappen er høy igjen. Men litt lav temp da, men..det får en se i mårra.

Meiner jo ikkje å gi deg evt. falske forhåpninger altså, men eg vil så gjerne at alle andre her inne ska bli gravide og!! Ikkje bare megsjøl :D

Skrevet

Husk jenter at det er de som tester positivt flere dager etter IKM.

Håpet er der fremdeles for begge to!!!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Å, så kjedelig. Jeg håpet bare det var jeg som fikk den kjipe starten. Unner dere alle å bli gravide. Jeg kjenner litt mens smerter nå, i tillegg har jeg vondt når jeg presser på eggstokkene. Å det er sånn jeg har det hver gang jeg skal ha mens. Håper mensen uteblir, da kan jeg begynne å SMIIILE :) :)

Skal vi ta en test igjen i moregn tidlig?? ;) Om ikke mens har kommet før den tid?

Skrevet

Jeg håper du har rett denne gangen :) :)

Takk perle79 :)

Skrevet

Venter på tester i posten!! Hoho..så om dei kommer i dag, kan eg ta en test.. Men det tviler eg på de gjør da! Hehe. Tror ikkje de ble sendt før i dagmorges evt. i går kveld..såå kjapp tror eg ikkje posten er.. Hehe. i tilfelle får eg sjokk :P

Åååh, det e så spennende å vær rundt ikm'en!! :o

Skrevet

Ok :) Da gleder jeg meg til å høre hvordan det går med deg, når testene kommer :)

Jeg tenker jeg tar en ny test i morgen tidlig.

Ja det er kjempe spennende :) :)

Lykke til ;)

Skrevet

Jeg testet ikke ordentlig positiv til 2 dager etter IKM. Helt hvit test på IKM dagen, dagen etter så kom en skyggestrekk en halv time etter jeg hadde tatt testen, dagen etter det igjen var det en svak rosa strekk innen tida, og så endelig 3 dager etter IKM fikk jeg en sterk positiv.

Fortsatt håp tror jeg. Krysser fingrene for deg!! lykke til

Skrevet

Ohh, da er det fortsatt håp for meg da :)

Håper med alt jeg har at mensen ikke kommer :)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...