Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Ikke sikker på om jeg skal smile eller gråte. Uansett. Jeg skulle ha GU hos fastlegen idag for å ta celleprøver av livmorhalsen. Før vi satte igang med det sa jeg at jeg kunne tenke meg en rekvisisjon til gynekolog for å ta en ordentlig sjekk siden vi har prøvd så lenge. Det fikk jeg uten problemer ;-) Når vi tok GU etterpå så hun at jeg har tykk/slappe vegger. Det vil si at spermen kan ha problemer med å komme frem. Pute under baken etter sex vil bli et must, og han må gå langt inni meg. Samtidig vender livmoren min feil vei :-( Hun mener dette kan være medvirkende årsaker til at jeg ikke har blitt gravid. Skulle ønske noen hadde sagt noe i forbindelse med de GU'ene jeg hadde i forbindelse med at jeg mistet. Litt trist nå. Samtidig glad for at jeg fikk rekvisisjonen.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Så fint du fikk en undersøkelse da, og da er det bare å trå til med akrobatiske øvelser med puter og de sier vel at man skal bli "tatt bakfra" for da kommer han langt inn i deg......hehe:) Klem fra meg:) Og lykke til videre........
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Det med å komme langt inne er ikke noe problem. Han har "en lang en".
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Huff da :-| Her var det ikkje bare litt hu kom med til deg heller... Men!! nå har du hvertfall fått rekv. til gyn!! Og de vet jo mere enn allmennlegene om dette her da!!! Blir baby til slutt, ska du se!! Det e eg sikker på!! *stooor klem!!!* Godt du bare trenger å tenke på puta da
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Så bra du fikk time hos gyn. Skjönner at du er litt trist også, men for å tröste deg litt, så kjenner jeg en som har bakovervendt livmor, som har to flotte barn, og de prövde ikke så lenge... Du får bruke rådene, så skal du se det klaffer
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 Takk, jeg vet jo at det vil gå på et vis. Har jo tross alt en liten gutt, og en MA i januar, så jeg kan bli gravid, men sitter liksom å føler at det er min feil at det tar tid. Fikk forresten time hos gynekolog i begynnelsen av desember.
♥Axinija♥ Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Heisann! Du skal ikke ta "nyheten" om bakovervendt livmor så tungt, mener å ha lest en plass at 1 av 3 kvinner har det..og det skal ikke gjøre sjangsene for å få barn så mye dårligere! Jeg har det, og min sønn ble unnfanget på første forsøk i 2002! Min mor har også det, og hun har *kremt* to flotte døttre i dag, hun hadde heller ikke noen problemer med å få "bollen i ovnen".... Følg de rådene gyn ga deg, så skal du se at den "sitter"...masse, masse lykke til!
nicki82 Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Hei:) Her ser det ut til at du har både gode og dårlige nyheter, så jg skjønner at du har to typer følelser å ty til. Du får bare furte litt, før du slipper inn håpet:) Gleder meg til spiren din sitter, om ikke så altfor lenge
Musemor med tre søte små Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 Takk, dere er så utrolig søte. Det med bakovervendt livmor bekymrer meg ikke så mye. Mer det med slapp/tykke sider i livmorhalsen som kan gjøre det vanskelig for spermen til å komme seg frem, jeg er mer brkymret for. Vel, vel. det har gått før og det _SKAL_ gå igjen. forhåpentligvis NÅ. (jeg har eggløsning nå. Nå har jeg i det minste fått noen råd som jeg kan bruke frem til timen hos gynekologen.
J -76 Skrevet 2. november 2009 #10 Skrevet 2. november 2009 Heisann! Så fint du har fått en skikkelig sjekk og viderehenvist gyn. Dette ordner seg skal du se, bare følg rådene du fikk og hør igjen med gyn når du kommer ditt! Jeg har også bakovervendt livmor og har blitt gravid 3 ganger, men mistet 2. Når jeg prøver igjen skal jeg forsøke meg på pute og ligge litt. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå