Gå til innhold

Dere som har el-smerter OG tester med el-test..

Anbefalte innlegg

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Når er smertene i forhold til el? Før, under, etter?.. Jeg tester ikke, men har vondt i magen / oppblåst og litt stikkete i en periode på 2-4 dager omkring el-tidspunkt. Pleier å gå ca 14 dager fra dette gir seg til mensen kommer, og jeg har dermed tenkt at smertene kommer først, så el på siste vonde dag og deretter 14 dagers lutaelfase til mensen. Men så leste jeg at lutealfasen kan varierer litt, hvilket kan bety at el er litt tidligere enn jeg har trodd. Hvis feks alle andre sier at de har vondt i magen under og etter el, kan det bety at min el kommer på dag1-2 m el-smerter og at lutealfasen er 15-16 dager. Eller er dette usannsynlig, er den stort sett fiksert på 14 dager? Dette ble rotete.. Men dere som har vondt og tester: hvor i forhold til el-smertene opptrer el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kommer det EL-murring som regel den dagen jeg første gang tester positivt på ELtest.

Gjest herr og fru strert
Skrevet

Og det vil si den første dagen det er sjans mht befruktning? Hvor lenge før selve el er en test positiv?

Skrevet

Hei hos meg er den positiv i ca 2-4 dgr før den blir svakere. Har alltid hatt el-smerter før el, men denne gangen kom det murrunger etterpå. Grunnen til at jeg fant ut dette var pga at tempen steg idag sammen m murringene. Så kan godt variere. I allefall hos meg som syklusen ikke er stabilisert seg etter sen ma i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...