mussefrk Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg tok en CB test igår, er 7 dager over forventet mens, men det sto Ikke Gravid i displayet. Skjønner ikke noe jeg da, er 45 dager siden siste mens. Noen flere som har opplevd dette?
spirehåp Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 ååå så kjedelig jeg opplevde å gå seks dager over en gang, og da hadde syklusen vært stabil de forrige gangene.. MEN håper håper håper at testen kan vise feil.. Masse masse babystøv til deg
EleResa Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg har også lange sykluser til tider, de kan varierere med alt fra 28 til over 60 dager... Forferdelig seigt når man forsøker å bli gravid ihvertfall. Vi har ikke vært aktive prøvere på 3 år så jeg har ikke tenkt så mye over det. Men selvfølgelig gjør jeg det nå Og det er frustrerende ja!
mussefrk Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 Ja, synes dette er veldig kjipt! Har som regel vært ca 35 dager syklusen min, men nå er det over 40 dager, og ingen tegn til mens enda! Hvordan vet jeg da når EL finner sted? Har så veldig lyst på søsken til min 2år gammle datter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå