Frk Vims Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Lille røveren har begynt å snu seg på magen på natta. Liker det ikke, synes han er litt liten, men ikke lett å gjøre noe med. Sovnet på lekematta si i sta - på magen - og det er noe han aldri gjør, sovner egentlig kun når han blir lagt (hehe, sover ikke i tide og utide egentlig, soving er oppskrytt). Flere som har små som snur seg?
Knotten & lille persille Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Lille persille gjorde det i en periode. Snakket med hs om det og hun sa at så lenge hun var sterk nok til å løfte overkroppen selv er hun sterk nok til å snu hodet i søvne også. Nå våkner min så innmari ofte på natten at jeg er ikke så redd for magesoving lenger, og hun har forresten så og si sluttet og snu seg også etter en mnd's tid. Hun sov faktisk bedre på natten da hun sov på magen.
Frk Vims Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Da får jeg prøve å slå meg til ro med det! Er en sterk liten kar dette da, som i hele tiden har elsket å ligge på magen og hatet å ligge på ryggen..Motsatt av mange, men har i hvertfall god styrke i mage, nakke og rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå