Gå til innhold

absolutt ingen symptomer... fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir nesten litt bekymret.. merker ingenting. bortsett fra at jeg må tisse ofte. ellers ingenting.. kan det være noe galt?? når man har en ma, da merker man ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)

Jeg har heller ingen symptomer, bortsett fra -som med deg, at jeg må tisse mer en før. Er 7 uker og 5 dager på vei i følge alle beregninger, men begynner jo å lure.. er der noe der inne..? Har tatt tre tester og alle er positive og vært hos legen for en kjapp henvisning til obligatorisk blodprøver. Disse fikk jeg tatt på jobb (jobber på sykehus) og de har blitt sendt legen. min. Regner med at han vill e tatt kontakt om jeg ikke var gravid likevel... Skal tilbake til legen igjen 18.11 og da blir det vel litt mer omfattende. Vi får bare slå oss til ro med at vi er skikkelig heldige som hvwerken opplever kvalme, ømme pupper eller voldsom tretthet. Masse lykke til:)

Hvor langt er du på vei forresten?

Skrevet

Frem til i går da jeg var 5+4, har jeg ikke hatt noe symptomer, men nå er kvalmen på god tur. Det er flere som ikke har noe særlig med syptomer, det med ma veit jeg desverre ikke.

Skrevet

Jeg har heller ikke noen symptomer overhodet. Stikker litt i livmor området til tider, men det er alt. Var slik sist svangerskap også. Bekymrer meg litt, men prøver å tenke positivt. Er 6+4.

Skrevet

jeg trøster meg litt med at det er flere enn meg... har ikke noen symtomer jeg heller-er litt trøtt på kveldene,og har litt murringer i korsryggen/hoftene-men ellers veldig lik i formen som jeg pleier! jeg er ca 5-6uker...

vi får vel bare være glade og positive,detter kommer til å gå bra for oss alle!! :o)

Skrevet

oki, det er godt å høre det er flere i samme situasjon:) er vel ganske normalt.. jeg er i min 7. uke.. har vært hos legen og tatt alle blodprøvene og sånn. skal på tidlig ul mandag 9.nov, så blir spennende:) håper på å se et lite bankende hjerte:)

Skrevet

På fredag som kommer er jeg 12 uker på vei og har ikke et eneste symptom på at jeg er gravid, bortsett fra at jeg må opp å tisse om natta..Noe som også begynner å avta .. Har heller ikke vondt i brystene.. Men, så kjennes det ut til tider at det er noen som "stikker" meg i opp i underlivet med en stokk ellerno, så det er vel livmoren som vokser, vil jeg tro...

Var på ul da jeg var 10+5 og da så jeg et bankende hjerte..

Vet at ingen svangerskap er like og ingen har et eneste symptom,

men alikevel så er alt normalt :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere. Jeg merker absolutt INGENTING. Er 11+3 i dag. Hadde jeg bare vært litt kvalm...

Skrevet

Heldige dere som ikke er kvalme! Jeg var ikke det med førstemann. Mitt første symptom var litt trøtthet og voksende mage. Nå, derimot, blæh! Vil bare si at det ikke trenger å være noe galt selv om symptomene uteblir :)

Skrevet

Min 2. graviditet hadde jeg ingen symptomer, men min 3. graviditet har jeg ømhet i underlivet, ømme pupper, må tisse ofte, trøtt, vondt i korsryggen.

Og jeg er bare 5-6 uker på vei ;)

Skrevet

Kikker inn fra 2. tri. Jeg er 13+2 i dag. Gravid etter 3 ivf forsøk. Ingen symptomer i det hele tatt frem til nå. Bare litt tissing om natta.

Tenk deg hvor mange negative tanker jeg har tenkt om det. Men jeg har UL 2 ganger. Barnet har hjerteslag og vokser og trives. Husk bare at over 50% er kvalm. Det vil si at 50% ikke er. NYT det:-)

tvitvi

Skrevet

Har det faktisk akkurat som deg, Candygirl. Ingen symptomer annet enn at blæra virker mindre og jeg er tørst hele tida. Med tanke på at jeg i forrige svangerskap hadde det helt for j**** med ekstrem kvalme, voksesmerter og bekkenløsning, så tenker jeg også at det må være noe galt. Men jeg skal si at jeg heller ønsker den bekymringen enn å være kvalm, så synes det er helt greit å ikke ha symptomer. Men får jeg ingen flere symptomer utover så vurderer jeg tidlig UL, noe jeg uansett vil gjøre for å se om det er 1 eller 2 der inne.

Skrevet

Ingen symptomer her heller! ca 8-9 uker på vei. Hadde ingen symptomer med førstemann heller.

Skrevet

veldig lite symptomer her eller, med unntak av MYE dogåing og en del luft.. puppene er så vidt litt ømme, men ikke stort mer enn vanlig.. kjenner til bekymringene, er 5+6 i dag. Har vært til legekontroll og alt virker fint der, men kjenner frykten for å glede seg for tidlig absolutt er tilstede..

Skrevet

er 6+2 på vei ikke noe symptomer annet enn veldig slapp og trøtt om dagene.. er det eneste... og en så si sulten følelse hele tiden nesten.. thats it på meg hittil....men plutselig kommer det nok :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...