påtjukken Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 hjelp.. gravid eller ikkje???? tok billigstrimmel.. den er veldig veldig svak, men ser at det er en strek der, og den ser ut som er veldig lyre rosa... blir gal av dette.. sitter her sååå spent... klarer ikkje tro eg er gravid enda iallefall.. den er jo så svak, og det kjennes ut som tr er på vei... ikm i morgen...
påtjukken Skrevet 2. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2009 no er den enda sterkere og tydlig rosa... fy f... eg skjelver...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Oioioi!! Det betyr vel bare en ting, det!? :-) Jeg også fölte TR kom, da jeg testet pos., men dengang ei :-) *hvisker et lite gratulerer*
Foxi Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Krysser fingrer og tær for deg Et lite stille gratulerer fra meg også Hold oss oppdatert :)
Kronesis Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Det høres jo virkelig ut som du er gravid:) Hvisker gratulerer!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Så spennende, hold oss oppdatert:)
påtjukken Skrevet 2. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2009 takker alle sammen.. det virker jo som eg er det da, men klarer ikkje tro det.. hehe.. er bare i 2. pp!!!! sist brukte me ett år!!! så vanskelig å tro me skal vere så heldige denne gangen... men har jo en del symptomer da... -veldig vonde, tunge pupper -mye stikking ned i magen -kvalm morgen og kveld i 3 dager (med i dag) -vært veldig trøtt dei siste dagene -håper det er symptom at det kjennes ut som tr skal komme.. kjent det siden i går.. vet jo eg kjente det lenge sist eg var gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå