Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Og er det noen som har andre erferinger med annen nedreguering enn spray? (Har fått tips om p-piller og metformin) Takk!
LykkeligSomMamma Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg ble pling i bollen av synarela og fikk da zoladex depot (deilig, settes på dag 20 og varer en måned)- den merket jeg så lite til at jeg var redd den ikke funket. Men det gjorde den! Settes av lege. Jeg er insulinresistent (fint blodsukker så står ikke på det) og får 850x2 Per dag. Jeg tror det har noe av æren for at jeg i det hele tatt kom til insett etter to mislykka forsøk. P-piller fikk jeg så rart blod av så tør ikke det flere ganger, men har hørt det kan roe eggstokkene og være bra
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 pling i bollen er jammen dekkende.... skal sjekke ut med legen... takk
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2009 hvordan fant du ut at du var insulin resistent?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2009 850 x2? mange spørsmål her...
LykkeligSomMamma Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 850 milligram Jeg fikk testet c-peptid og fastende insulin - var altfor høyt. Er i tillegg overvektig og da er sannsynligheten for resistens stor. Endra livet mitt å kutte karbo og beg på metforminen.
stinemin med tvillinger Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Metformin stabiliserer blodsukkeret, jeg har også insulinresistens, er ikke veldig overvektig. Hør med Hausken om dette du, p piller brukte jeg for å få bedre egg. måtte ta de i 3 mnd før forsøket i kombinasjon med metformin. men jeg måtte spraye i tillegg.))
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2009 jammen har dere peiling damer... hjelp alt jeg må spørre om...har jo gode emryoer...men får ikke ut mer enn fem egg...og kunne vel tenke oss litt mer å velge mellom...god befuktning...alltdi to inn... ja ja....takk jenter dere er gull!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2009 Damer....hvordan finne dere ut at dere har insulinresistens? Jeg er ikke overvektig, men man kan vel ha det fordi? Hmmm......takk for svar! orakler :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 2. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2009 Skal bruke noe p-pillegreier som nedregulering...ring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå