Gå til innhold

SCRAPPE-tråd =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å scrappe, tenkte jeg. Har nettopp kjøpt inn litt av det som trengs. Nok til å kunne starte opp =) Syns det ser skikkelig morsomt og spennende ut.

MEN, jo mer jeg kikker meg rundt, jo mer forvirret blir jeg. For det er en del ting man må passe på. Som f.eks. at papir og annet materiell bør være syrefritt da syren kan ødelegge bildene.

Vi lager en liste med gode tips og råd =)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Meld" deg inn på forumet til scrapping.no, der finner du alt du trenger å vite. Står det ikke noen plass fra før, så er det bare å spørre i en tråd og du får masse gode svar fra superflinke scrappere.

Jeg har selv scrappet i snart to år. Har helt dilla!!

Får masse gode tips, inspirasjone og alt jeg måtte treng på dette forumet :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

her er bloggen min:

www.papir-minner.blogspot.com

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er også i startgropa med scrapping, har hatt lyst til det en stund men ikke helt funnet tiden til det.

Hvor bor du? Jeg bor i Oslo for øyeblikket, men vi flytter til Jevnaker snart. Det finnes en butikk i Oslo sentrum som har åpne kvelder (såkalte stempel-treff) og forskjellige kurs. Skal på et sånt treff i dag, må lære litt fant jeg ut! :-) Butikken heter Steffens (www.hobby-norge.no)

Har kjøpt inn en del stæsj fra før av, men fant ut jeg trenger en del andre ting også, som verktøy av forskjellig slag. Så trenger man jo masse papir (og kartong om man vil lage kort eller egne bildesider), bånd, blomster og annen pynt, stempler og tusjer. Sikkert masse mer man må ha, men må jo begynne et sted... :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

De selger masse på Nille, kjempefine album, ting, lim utstyr ellers. 12 ark for 30 kr og i en scrapp butikk rundt 8-12 kr for et. har også en del på Europris....

Det som er lurt er vel å kjøpe inn litt nøytrale farger på pynt og spe på med litt farger etterhvert hvis lommeboka tilsier det.

Moro er det, men leste at scrapp på album er litt ut , nå kommer plexiglass album inn. tenkte å prøve meg på det .o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...