Gå til innhold

Uff, har alt besynt å legge på meg jeg :(

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hehe, jeg er så utrolig fysen på snop.... Prøver å holde meg unna og spise litt frukt i stedet for. Problemet er vel helst at jeg ikke får bevegd meg nok samt at jeg rett og slett spiser for lite :P

Vet at det er utrolig dumt.... Nei nå MÅ jeg bare skjerpe meg, spiren min SKAL få best mulig forhold i magen min!!!!!

En liten peptalk der til meg selv :P Og siden det er skikkelig drittvær ute nå skal jeg opp og gå litt på elipsemaskinen min!

Hvordan er det med sultfølelsen og formen på resten av dere?

Jeg er bare 4+5 i dag og håååååper at denne sultfølelsen gir seg litt snart.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også fryktelig sulten!!!

Spiser til vanlig hver 3. eller 4. time, men nå er jeg kjepesulten før det er gått 3 timer. Prøver å holde meg til et sundt kosthold enn så lenge, men jeg tror jeg må øke mengden kalorier på en eller annen måte for det er jo ikke meningen at man skal gå sulten!

Vi er kommet ganske likt vi - jeg er 4 + 3....tror jeg da, for jeg er gravid etter ivf, og er ikke helt sikker på hvordan man regner ut da. Vet du?

Jeg har gått ned i vekt. Tre kg ca. Var ca 60 kg i utgangspunktet og har ikke vært så lett som jeg er nå på minst ti år. Derfor spiser jeg akkurat det jeg har lyst på og klarer å få i meg. Prøver å få i meg litt proteiner, men blir ekstra kvalm av proteinrik mat...

Jeg hadde uttak 14 oktober og regner at el var den datoen :). Så den 28 ble da 4+0...

Termin 9 juli har jeg da...

Prøver å leve sundt og siden jeg ikk klarer kjøttdeig lengre så blir det fisk og rene produkter.

Prøver å spise minst mulig av karbohydrater også da. Så blir liksom salat eller grønnsaker sammen med rene produkter. Får bare håpe at jeg slutter å være så sugen på snop fremover.

Sist kom jo kvalmen i uke 6 og jeg gikk da ned 6 kilo før vekta kom krypende på. Så jeg gikk bare opp 6 kilo fra utgangspunktet da. Det var veldig greit for jeg la på meg 18 kilo på de forrige rundene med IVF. Denne gangen kom det "bare" på ca 3 kg :P

Men når jeg nå testet var jeg 5 kilo mindre enn jeg testet positivt sist. Håper at jeg ikke legger på meg så mye denne gangen heller så jeg slipper å streve med ennå flere kilo :(

Men uansett så er det jo verdt det til slutt når man har nurket sitt i armene !

heldig du da tromsøjenta.... Jeg veier over 80 jeg :P

Leeenge siden jeg veide 60 kilo ja :(

Men nå er jeg for tynn dersom jeg veier 60 kilo også da, men jeg skulle gjerne veid ca 67 kg jeg.... får ta det når neste ungen er ut tror jeg... hehe

Annonse

Hei, veier vel 80 jeg også, disse to årene med hormoner har satt sine spor. skulle gjerne vært 10 kg mindre nå i starten av svangerskapet gitt,og jeg er så sulten ... forrige svangerskap gikk jeg opp 36 kg , grøss og gru, Da var det 2 i magen.Men på et halvt år var de kg borte så har det sneket seg på 10 igjen. vi får spise lite og ofte og spe på med frukt:) Målet mitt er å ikke legge på meg noe særlig nå de første mnd;)

Huff, da er vi flere.. enda jeg sitter her med feber, noe som vanligvis tar vekk sultfølelsen min, er jeg SÅÅÅ sulten nå.. Magen romler hele dagen lang nesten.. hehe.. Ligger ganske så nær 80 kg grensa jeg også.. Ettersom jeg har lagt på meg 4-5 kg ved bruk av pergo + litt ved ivf.. Så tror jeg kommer til å bikke den ganske så snart.. Og det var det jeg veide når jeg kom inn for å føde sist svangerskap.. Og det er kjipt å tenke på det!!!!! Men var jo da bare 20 år også da.. Så det er vel naturlig å legge på seg litt iløpet av de 5 åra fra 20-25.. *prøve å trøste seg selv litt*

Jeg veier 64-65 kg og ønsker ikke å legge på meg mer enn det jeg må. Kjenner at jeg er sugen på karbohydrater om dagen (gjærbakst osv), men må prøve å styre meg. Skal også fortsette med trening 3 ganger pr. uke (styrke + spinning) så lenge magen tillater det + trilleturer med even(tyret). Satser på at det gir grei vekt-kontroll ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...