puzendin Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 hei jeg er ei jenta på 21 år som er 8 uker på vei.. jeg har fått blødninger som har vart ca 3 dager.. er det normalt.. det er ingen klumper og ikke slimete heller:S? jeg er redd får å miste:'( håper på svar
M@msen Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Hei jeg kan bare snakke ut i fra min egen SA, og da begynte jeg å blø i uke 6... først bare litt blod i slim, og så blødde jeg friskt blo(masse), i 3 dager. Jeg vat hvis jeg var deg, tatt kontakt med legen for å tatt en blodprøve hvor de måler HCG nivået ditt!!! Masse lykke til, det kan jo hende alt er bra hos deg og da er det best å få undersøkt så slipper du å bekymre deg!
puzendin Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 jeg fikk innkaling te ultralyd siden de ikje fant ut noe prøvene sier jeg ennå hva gravid.. men de ville kjekke får sikrest skyld.. men tror du da e abort da? det e akuratt som om eg he mensen.. først hva da frisk nå akuratt som vanli mensen:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå