Gå til innhold

Jg har visstnok bolle i ovenen jg og (";)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positivt utslag på CB dig. Er så veldig glad :)

Med SA sist pp, lurer jg litt på når jg skal fikse meg UL.

Håper spire sitter denne gangen : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Gratulere! Og masse lykke til! Går bra denne gangen!!! Ha en fin dag:)

Skrevet

Takktakk : )

Ha en fin dag du og!!!

Klemmm

Skrevet

Åååh, GRATULERER!! :D Så gøøøy!! :D

Etter å ha lest rundt på nettet en del, så er det vel fra uke 6 det er "vanlig" å få tidlig ul. Kan vel ikkje se noe særlig før det likevel tror eg..noe som kan gjøre at en blir mere bekymra! Masse lykke til!! Dette går såååå bra ska du se!!!!!!!!

*stjelerbabystøvfradegklem* :D

Skrevet

ÅÅÅÅÅ gratulerer sååååå mye:)

Når hadde du SA?

Jeg hadde en 11 oktober, så jeg tror jeg har IKM 7-9 nov...men ekke godt å si...

Føler det er noe på gang men!!!

Håper vi sees på 1 trim. snart:)

Kos deg masse!!!:)

Skrevet

Gratulerer og lykke til i svangerskapet

Skrevet

Heheheheh....Du må no si ifra og stjeling av babystøv hjelper på ; )

*drøsser litt mer i din retning*

Vet du hva jg tror???

Ut fra det du har beskrevet i det siste, tror jg at tanten kommer til å være borte i laaaang stund, jg : )

Sitter her som et stort kryss, og håper å slå følge mot tiden med den stooore kulemagen : D

PS. kan hende det er like greit å svi av en digital, så slipper du å prakkes med de strekene. På dag 14 dpo, kan du ta det når som helst på dagen ; )

Skrevet

: )

Jeg likte ikke meg fullt så godt på 1. tri, så jg tror nok at jg holder meg mest til dere herinne : ) Litt mer spennende ting som skjer herinne ; )

Jg mistet 24. september. Nå vet iallefall kroppen min hva som skjer, tenker jg : )

Så morsomt at du føler at dere har truffet denne pp.

Lykke til : ) Skal holde øye med deg, jg ; )

Masse babystøvdryss til dere alle

Skrevet

Huff..jg kan skrive ovn riktig altså ;)

Ovnen :D

Skrevet

Kjempe kjempe hyggelig og høre:) Masse masse til lykke med svangerskapet og bakingen i ovnene:)

Klem fra meg:)

Skrevet

kanskje jeg skulle ta meg en test jeg også, hadde jo en SA 11 okt.

Men siden du har positiv test så kan det jo hende at jeg også kan få det.

En SA tuller vel til syklusen?? Hmmmm reiser på ferie i morra og hadde jo vært greit å vite...

Skrevet

Woohoo gratulerer!

Det er deilig å bli gravid men herregud hvor skummelt det kan være også!

Håper virkelig at alt går bra for deg! Tenkte at du måtte være gravid, vi to som fikk så voldsomme tidlige symptomer!!

Lykke til :)

Skrevet

For å si det sånn...Der e ikkje mye tegn i søre enden av tunellen til noe tante.. Har 10 ganger mer "el slim" nå, enn eg har når eg har el! Heilt villt!! :-| Svær kladd på papiret hver gang eg har vært på do. Hehe... *lekkert!!*

Men..det KAAAN jo så klaart vær tantetegn det og. Hehe. Har heldigvis sendt avgårde testene mine i dag, så eg, så får de vel litt seinere i uka :) Passe fint..får eg et par dager testefri. Hehe.. Liker ikkje den digitale...den e altfor brutal for meg :P

Våkna jo to timer før eg pleier i dag, og tok temp...så stoler ikkje 100% på den..bare 98 :P

Åååh...eg og vil ha kulemage :D Den e jo så myk i fra før, så gleder meg til å få oppleve hard mage (so to speak) snart :D:P

*velter seg i babystøvet*

Skrevet

Takk ligeså ; )

Tihi...vi kommer til å få de skjønneste julikrabater, vi to ; )

Regnet ut termin til å være 10.juli :) Håpehåpehåpe at alt går vel, så får slekta tidenes julegave : D

Vi må holde oss samlet gjennom de verste 1. tri. Jeg tenker at jg gir må lenke typen til sofaen min åttende uke. Den er seriøst skummel ; P

Trenger litt TLC for å komme meg gjennom den, tror jg : D

Skrevet

Hehe..sliter med å kommentere de riktige innleggene, ser jg :)

Jg har en hard mage, med litt anstrengelser:) Har funnet ut at jg har fått en vane å puste med brystkassa. Nå som jg, i løpet av de siste dagene, har trent meg til ikke å stramme magemusklene, har jg en liten kul på mage :)

Håper virkelig at du tester positivt om et par dager. Det ville ha vært flott å ha deg med gjennom laaange 1.tri dager!!

En litt egoistisk til lykke ønskning, og enda mer babystøvkasting i håp om at det hjelper : D

Skrevet

Gratulerer så myyye ;)

Hyggelig å henge med noen "kjente" på 1.tri. etterhvert!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Jeg har IKM i dag. Negativ test i går kveld, men jeg kjenner meg veldig gravid. Så jeg venter i spenning.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Heng her med oss en stund du. Du skal se at alt kommer til å gå bra denne gang!

Skrevet

ååååh:) :) :) nå leste jeg dette!! GRATULERER SÅ MYE :) :) :)

Skrevet

Takk, ligeså :D

Det er sant at det er fint at det er flere av oss, kjente ukjente ; P

Det er en betryggende følelse å dra med de man har fått så god kontakt med gjennom prøvetiden : )

Søte, vidunderlige mennesker...hva skulle jg ha gjort uten dere : *

Skrevet

Jg testet negativt med en CB dig, tre dager siden, men magefølelsen holdt fast ved sitt : D

Håper viiirkelig at du og kan bli med og kuppe 1.tri......da blir det litt mer futt på den, kan jg tenke meg til ;)

Håpehåpe, kryssekrysse *drysse maaaasse babystøv* ; )

Skal følge med på deg og resultatet!!!

Klemmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...